Hoe gaat jullie mannetje daarmee om?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joycie02, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Hallo allemaal!

Wij gaan net ronde 7 in voor de eerste hummel van ons samen. Ik heb de ovulatietests voor volgende week al klaar liggen, maar ik praat daar eigenlijk niet zo met hubbie over. Hij zegt dat hij het niet op commando kan en wil zich geen dekhengst :rolleyes: gaan voelen. Ik vind dat prima, en tot nu toe is het evengoed wel redelijk gelukt om op de juiste dagen te klussen met een beetje creativiteit ;)
    Ik lees hier daar eigenlijk nooit iets over en vroeg me gewoon af of mijn exemplaar zo bijzonder is?!

Groetjes, Joyce

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ik doe geen ovulatietests maar we klussen wel gericht, zeg maar.. ;) Mijn vriend heeft daar geen moeite mee; het heeft juist wel iets spannends dat het 'deze keer misschien wel raak is', toch?

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb hier ook al eens een onderwerp over gestart, iets van 'spontane sex' heette dat...weet alleen niet hoe je dat dan weer opzoekt op deze site.
    Het is in elk geval heel herkenbaar en blijft zoeken naar hoe het zo spontaan mogelijk te houden als het 'stiekum' niet meer zo spontaan is....mijn vriend en ik krijgen steevast woorden als we beiden weten dat het die avond 'moet', woorden om niets dan eigenlijk, is de spanning denk ik. Gisteravond ging het wel goed: zonder discussies of ruzie op commando sex....'k had wel zijn favoriete lingeriesetje aangedaan ;)
    Groet,
    Koosje

4. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Mijne is net zo nieuwsgierig naar de uitslag van de ovu test als ik, we roepen dan joehoeoeoeoeoe we mogen weer hahaha. voor en na de vruchtbare periode zegt hij altijd met een knipoog, zullen we nog ff voor de zekerheid hahahaha, alsof het van die periode afhangt.

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    precies Pebbles; ook geen klachten van mijn mannetje hoor! ;)

6. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Nou Pebbles.....ik zou zeggen...veel plezier vanavond dan, hihi!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    mijn vriend vind het geen probleem zolang hij maar niet merkt dat het een obsessie word. nu zit ik hier nog niet zo heel vaak maar mochten we zwanger zijn..... :D

Liefs Shir

8. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    bij ons gaat het precies het zelfde gelukkig

gr patricia

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hoi Joyce,

Nee, jouw exemplaar is niet bijzonder. Het idee dat ik "zin" had om te klussen tijdens de juiste dagen was voor mijn man al aanleiding om juist geen zin te hebben die dagen. Die voelde zich ook al verplicht etc. terwijl hij wel graag een kindje wilde.. Dus hield ik mijn mond over eisprongen en dat het wel eens raak zou kunnen zijn e.d. en verleidde hem gewoon zodat ie niet anders kon dan meeklussen.

Enne.. ronde 7 brengt geluk! ;)

xx Lintje

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    uhm mijn man hoor je niet klagen als ie mag.. hahaha hij volet zich geen dekhengst gelukkig.. en hij wil ook een 2e dus ja moet er iets voor doen he.. ik doe de rest al ;)

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik vertelde gewoon niet tegen mijn mannetje dat ik in mijn vruchtbare tijd zat.

hij wilde ook voor een kindje maar ik ken hem en onder druk presteren is niet zijn ding.

ging hem gewoon verleiden ;)

het heeft gewerkt.

12. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Gelukkig dat de mijne niet de enige is. En trouwens...al was dat wel zo, dan hield ik hem nog! Ik vind het ook zeker geen straf om hem te verleiden! Ik heb nog een kadobon voor de lingeriezaak....misschien nog ff een nieuw Marlies Dekkertje kopen voor volgende week...... ;) Laten we hopen dat ronde 7 inderdaad geluk brengt, Lintje!

13. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Idd, cadeaubon lekker inleveren en nix zeggen over je ei ;) ; Je hebt absoluut geen bijzonder exemplaar...
    Wil eigenlijk wel eens weten waar die meiden mannen gevonden hebben die meeturen naar ovutesten hahah, misschien kunnen ze die van mij eens vertellen dat dat ook wat heeft!
    HihI, nee hoor, ik zou m voor geen goud weg willen doen maar af en toe *mannen-grrrr*, mag ie zo vaak sex alsie wil in 4 dagen tijd, ist wéér niet goed! whahah

Succes deze ronde! :)

14. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Klussen wil mijn man ook altijd wel, maar niet op commando. Hij wil ook niet weten dat het mijn vruchtbare periode is, anders durft hij niet zegt hij. Hij wil dat het een verrassing blijft voor hem.

15. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Die van mij wil ook altijd wel ;) Maar wij doen het altijd al best vaak, bijna elke dag....ook toen we niet voor een kindje 'bezig' waren. Dus hier verandert er niet zoveel.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn mannetje wist ongeveer wel wanneer ik ovuleerde, maar hij heeft nog nooit geklaagd of "geweigerd" als je begrijpt wat ik bedoel hihihi

inmiddels toch al 22 maanden op pad, we hebben er een heerlijk sexleven aanover gehouden hahahahahha

17. de mijne heeft er ook absoluut geen problemen mee :) die wil elke avond wel,dan heb ik zoiets van alweer :confused:

18. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Mijn mannetje heeft er wel moeite mee, ik vertel hem daarom ook niet wanneer mijn vruchtbare periode is,want dan wil hij niet meer...

Ik heb vaak mijn ei in het weekend of net na het weekend en hubbie is de hele week weg, dus als hij vrijdag thuis komt dan heeft hij wel zin :)

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb ook zo'n exemplaar, en zeg nooit wanneer het precies de vruchtbaarste perioden zijn. Hij merkt het denk ik wel, maar die ovu-testen werken niet stimulerend bij hem.

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Mijn vriend vindt het ook niet veel hebben als het op commando moet gebeuren, ik vertel eigenlijk nooit als ik vruchtbaar ben.
    Ik heb wel het geluk dat hij nooit nee zegt. :D
    Het is niet dat hij er niet achter staat ofzo, maar hij wil het gewoon een beetje spontaan houden.
    Ik heb zelf het idee dat wanneer je hem verteld dat het je vruchtbare dagen zijn dat hij zal denken dat het dan maar voor een ding moet en dat wil ik niet.
    Wel wil hij erbij zijn als ik een zwangerschapstest doe, want dat vindt hij wel net zo spannend als ik.
    Maar zo zal iedereen er verschillend mee omgaan denk ik.

Groetjes Taby.

Deel Deze Pagina