hoi meiden, Het is nu twee uur 's nachts en ik zit weer beneden. Heb sinds gisteren dikke handen, dikke voeten, enkels, polsen etc met daarnaast rode jeukende uitslag bijna overal. Ben naar de hap geweest en ze hebben anti-allergietabletten voorgeschreven. maar.......ik daht even dat het hielp, maar het is in volle hevigheid terug en misschien nog wel erger. Hap dacht aan netelrood maar dan zouden de tabletten moeten helpen......... ????????????
ik zou het niet weten. Misschien een algerische reactie ergens voor. Zou effe de HAP bellen als ik jou was
ja ik ga weer bellen. Heb zitten denken dat ik misschien allergisch voor honing ben of strepsils. Deze heb ik veel gegeten gisteren door verkoudheid en keelontsteking
Laat die dan even weg en kijk of het overgaat! Anders indd weer even bellen.. Honing kan heel goed hoor, zijn veel mensen allergisch voor.
Ik krijg rode uitslag als ik heel veel stress heb, kan dat bij jou? De opgezetten handen e.d., het warme weer? Ik noem maar wat hoor
Ja dat heb ik ook bij mijn voeten. Geen idee hoe het komt. Ik heb veel allergieën dus het zal er vast eentje zijn.
Idd gewoon weer naar de HAP gaan! Je weet maar nooit. Ik zou het iig niet weten. Idd een allergische reactie lijkt het wel. Heb je iets gegeten misschien waar je allergisch voor bent , of heb je met iets ingesmeerd?(gister en vandaag?)