vraagje (KATTEN)

Discussie in 'De lounge' gestart door gimena, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Je kan het doen, maar ik zeg alleen maar dat je kans hebt dat het helemaal niks helpt! Zonde van je geld! Snap je!

2. gimena

gimena Niet meer actief

die kans is bij elk product wat je gebruikt.bij de enne kat werkt het wel bij de andere niet.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Nee, dat is echt onzin!!! Tis niet afwachten hoe de kat erop reageert, maar hoe de vlooien erop reageren! En tis gewoon bekend dat de echte goede vlooienmiddels (die dus alle vlooien aanpakken) Advantage en Stronghold zijn!

4. gimena

gimena Niet meer actief

rustig aan hoor!!.wat we gaan gebeuren is onze keuzen.hoef je niet zo heftig te reageren is gewoon en algemene vraag.
    maar toch bedankt

5. linde90

linde90 Niet meer actief

wel een schatje hoor Gimena, heel veeel plezier met je nieuwe huisgenootje

6. gimena

gimena Niet meer actief

dank je wel lara :)

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Frontline is weggegooid geld (veel geld;)), helpt voor geen meter meer...Geloof dat alleen FrontlineCombo nog wel wat doet, maar ik durf zelfs dat niet aan. Ik koop liever advantage, dat werkt wel, maar weet niet of dat al voor kittens mag, zal eens kijken...

Edit, Advantage mag ook al vanaf 8 weken..

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Sorry, maar zo werkt het met Frontline niet. Vlooien worden er resistent tegen. Op elke kat zitten hetzelfde soort vlooien, dat verschilt echt niet per kat;) Maar als jij het toch wilt kopen, dan is dat inderdaad je eigen keuze. Het is alleen zo zonde van het geld, want het doet niks! Ervaring maakt rijk en dit is mijn, meerdere mensen in mijn omgeving en zelfs mensen hier op het forum hun ervaring...

9. gimena

gimena Niet meer actief

@loetje dank je voor je informatie.weet jij of ze dat ook bij een boerenbond of tuincenter hebben? want dat is de enige wat hier in de buurt is.dan zou ik het wel kunnen hallen.maar anders moet ik meer als een uur rijden voor een dierenarts.

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Geen idee eigenlijk, ik haal het zelf altijd bij de dierenarts.. Maar je kunt natuurlijk altijd even kijken, wie weet verkopen ze wel Advantage of Stronghold. Dit soort merken is in de eerste instantie alleen bij dierenartsen te koop, na verloop van tijd mag het ook verkocht worden door gewone (dieren)winkels. Advantage is er al een poosje, mss is het inmiddels in de reguliere verkoop...

Mochten ze alleen Frontline hebben, ga dan in ieder geval voor de Combo, als het goed is werkt dat (nog) wel. Dat is tenminste wat ik hier en daar lees, zelf durf ik het dus niet aan...

Voordeel trouwens van de Stronghold, is dat het gelijk wormen aanpakt. Maar geen idee of dat al gebruikt mag worden voor kittens..

Maar wat vervelend dat je zover weg moet voor de dierenarts?

En ik vergeet helemaal te zeggen dat je heerlijk poezeltje hebt, heel veel geluk met die kleine tijger;)

11. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    #31 NathalieD, 18 jul 2010
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
    Grote onzin dat frontline niet werkt! Ik leer voor dierenartsassistente en op school raden de dierenartsen altijd eerst frontline aan;) Zeker bij kittens. Bij volwassen katten kun je wel beter Stronghold gebruiken omdat die ook de eitjes en larven in de omgeving doden.
    Ik lees trouwens dat Stronghold wel gebruikt mag worden bij kittens vanaf 11 weken oud;)

12. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    volgens mij is Advantage alleen bij dierenartsen te krijgen, als ik het niet mis heb.. Stronghold ken ik niet, dus weet ik niet

13. gimena

gimena Niet meer actief

ga ik gewoon eens kijken. hoop wel dat ze dat bij de tuincenter verkopen want me auto is kapot ook dus weet niet hoe ik bij de DA moet komen.,en me vriend werk ook gewoon dus kan niet met zijn auto weg
    dank je wel :)

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wat nou grote onzin, alsof ik hier sta te liegen:$:( Ik heb jaren Frontline gebruikt en sinds een aantal jaar doet het niks, nakkes, nada meer. Sommige dierenartsen raden het mss nog aan (eigenbelang, halsstarrigheid??), maar je hoeft alleen maar even te googlen en je leest veel ervaringen van mensen dat Frontline niet meer (afdoende) werkt! Startpagina Google zoeken

En dan kun je voor dierenartsassistente leren, ervaring telt ook, mss nog wel meer...Kost een tiet met geld die Frontline, fijn als het dan niet werkt;)

15. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Idd vlooien worden resistent voor Frontline. Dat is net als met de shapo voor luizen bij mensen. Op een gegeven moment werkt het niet meer.
    En uiteindelijk zal dat ook gebeuren met antibiotica bij mensen.

Deel Deze Pagina