Het leek me leuk om via dit topic aan anderen je eigen Kerstkaart voor 2008 te showen (dit jaar was onze poes Chelsey de pineut ) en om tevens iedereen op dit forum een geweldige kerst en gelukkig nieuwjaar te wensen dus hierbij: Iedereen alvast hele fijne kerstdagen toegewenst en een gezond 2009
Ik heb ze laten maken bij Vistaprint van onze hond, maar heb ze nog niet binnen dus kan ze nog niet showen. Zodra ik ze binnen heb, zal ik er één inscannen en laten zien
jij ook fijne feestdagen en gelukkig nieuw jaar je bent ruim op tijd, ik moet nog aan kerstkaarten beginnen, doe ik meestal na sinterklaas.
ik wilde een leuke foto van mijn dochter maken met een kerstpakje aan.. (maar helaas is dat pakje niet gekomen over de post ) dus nu een ander leuk pakje zien te vinden.. en dan wat bewerken met sneeuw enzo eromheen.. en dan ook via internet op kaartjes laten afdrukken
@Ghita; ik heb bij h&m een pakje gekocht dat eigenlijk ook een pyamaatje is, met muts enzo erbij, ze hebben ze voor jongens en meisjes.Was iets van 13 euro.Misschien kun je er iets mee... Ik zal straks effe m'n kaart showen.
http://www.uploader.be/output/1228338431.jpg Het is maar een simpel kaartje, maar ik heb alleen Publisher. PSP heb ik niet en snap der ook geen reet van!
Er zitten al hele mooie kaartjes tussen, volgend jaar zetten we onze hond op de foto met de kerstmuts of misschien wel onze nieuwe beebje (duim duim duim)
Ik had er ook één..maar die leek meer op een rouwkaart..dus die doek toch maar niet. Effe verder fotoshoppen dus nog..
Wij gaan volgende week foto's laten maken van onze pup met Nathan. Een vriendin van mij is een hele goede fotograaf! Hopen dat ze optijd de deur uit kunnen
Dit wordt onze kerstkaart... Heb onze achternaam en adres even weggehaald... Heb hem helemaal zelf gemaakt, foto en bewerkt... Terwijl ik psp helemaal niet snap hihi. Ben er nog best trots op