Helemaal mee eens! Ik heb ook een Bugaboo en vind het een hele fijne kinderwagen en voldoet aan je eisen
het is net als het aanschaffen van een auto... Laat je adviseren bij een goede zaak. Wat wil je ermee? Wil je veel naar de stad (kleine wieltjes zeer onhandig) en wil je veel naar het bos. Voor ons bleef toen de maxi cosi mura over en de mutsy slider ook met het compact inklappen van het frame en wandelwagen kan beide kanten op en voor mij zeer belangrijk: er kan een hele grote mand onder voor de boodschappen.. De bugaboo vind ik zelf zo laag en als je wat langer bent moet je zo bukken om je kindje er in en uit te tillen. De mutsy slider is lekker hoog ook fijn voor mijn vriend. Wij hadden een mooie aanbieding bij van Asten in Tilburg met goed en fijn advies. Succes!
Mura 4 !! Ideaal. Wij zijn dik tevreden. Mooie grote reiswieg. Een zitje dat twee kanten op kan. Een stuurtje erin zodat de baby er niet onderuit gezakt inzit maar netjes kan zitten. Mooie luchtbanden ideaal voor bos, strand en stad. Een super wagen !! En veel op marktplaats te vinden.
Ik heb zelf een kinderwagen van Mima. Deze is nog niet zo lang geleden op de markt gekomen maar is echt geweldig! Op de site mima | a new european infant product brand . kan je de 2 modellen zien. De wagen ziet er echt superstrak uit en rijdt als een trein. Hij is zo makkelijk wendbaar... Wat ik verder echt bijzonder vindt is dat de kinderwagenbak opgeborgen zit, in het zitje wat je er standaard bijkrijgt. Het zitje kan je gewoon openritsen en ... voila, daar komt de kinderwagenbak tevoorschijn! Je hoeft dus de kinderwagenbak niet meer op zolder op te bergen als je baby eruit gegroeid is. Het zitje en/of de kinderwagenbak kan zowel naar je toe als van je af geplaatst worden. Deze wagen van Mima is echt een aanrader!
De Joolz day! Ben er superblij mee. Lekker hoog, makkelijk wendbaar en in te klappen! Maar zoals al eerder gezegd werd, kijk naar je eisen en wat je belangrijk vind en bepaal zo je keuze. Succes.
Wij hebben een cruiser gekocht bij de blokker voor 150 euro. Naar 3 maand konden we hem helaas weg gooien (garantie eraf) maar dat ding is echt levends gevaarlijk voor een kind! Dus die raar ik je echt af! Toen hebben we een mooi Quinny Buzz kocht op marktplaats, zo goed als nieuw, reiswieg was nooit gebruikt en zat nog in plastic en dat voor 150 euro! Zitje kan van je af en naar je toe en ik vindt hem echt super! Het is wel een driewieler, persoonlijk had ik ook liever een 4 wieler in de eerste instantie maar sinds ik deze heb wil ik echt geen andere weer! Ik zweer bij een Quinny buzz !