Het 2e sprongetje meer honger???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Mijn dochter zit in haar 2e sprongetje.
    En nu is dan ook het hele ritme van eten kwijt.
    Ze komt om 12 niet meer en als ze dan om 12 toch een deel van de fles drinkt,komt ze om 4 weer(was 5 uur)

Nu heb ik het boek oei,ik groei gelezen en daarin staat,dat bij een sprong een kind minder goed eet.Nou mijn dochter wilt juist meer eten.
    Ik vraag me af of er meer moeders zijn,met dit geval....

De oudste at toen ze het 2e sprongetje heeft weinig.
    en oh,ja mijn jongste word morgen 7 weken en van de sprong heeft ze 2 dagen nu last van.Zijn er ook moeders,waarvan de kinderen het ook zo net voor de 2 maanden dit hadden(had mijn oudste nl ook)

2. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    oh,ja ze krijgt(door omstandigheden niet gelukt) geen bv,maar fv

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho heeft bij de ene sprong meer honger, bij de andere minder en bij de volgende blijft het gewoon hetzelfde... geen peil op te trekken dus hahaha. En misschien zit ze even in een spurt?

Die spongen zijn maar onhandig, ze gooien het ritme in de war en ze geven de mamma's een onzeker gevoel hahaah (nou ja mij tenminste wel altijd)

xxx

4. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Nou gisteren, is ze na de fles van 18.20 in slaap gevallen en melde ze pas na 24uur weer.Na dat flesje,dacht ik,oh ze komt om 5 weer.
    Om 4 huilde ze eventjes,daarna was het stil en ik viel ook weer in slaap.daarna ging ze weer huilen.
    Ik kijk op de klok en zie ik dat nou goed!!!!!!!!!
    Ja dus,mevrouw werd wakker om 5.35.......Dus weer een half uur verder,dan eerst.

Mijn man die om 7.00 uur thuiskwam enthousiast....dat ze goed door heeft geslapen.
    Maar ik waarschuwde hem,dat het van de week weer om 5en kan zijn en als dit niet zo is,dat ze bij de volgende sprong bij 3 maanden weer eerder met eten kan komen.Dus dat hij niet blij moet zijn.Dit had ze bij de 1e sprong dus ook gehad

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meestal willen ze vaker eten en wat minder (tenminste zo heb ik t ervaren).

6. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Herken het. Mijn zoontje is 7 weken en zit midden in zijn sprong.

Slaapt normaal door. Maar sinds vorige week ene nacht komt hij 's nachts en wilt eten. Aan 90cc heeft hij voldoende en slaapt dan weer. Andere nacht slaapt hij door. Vandaag heeft ik zo'n dag. Begon vannacht al. Half 4, honger! Soms stopt hij met huilen als ik de speen geef maar vannacht niet. Dan maar eten hoor. Heb hem vanmorgen voor eerste voeding niet wakker gemaakt. Hij meldde zich om 9 uur pas. Nu was hij vanaf half 12 weer bezig met huilen, krijssen. Echter nu wel te sussen met speen. Wilt niet in bed dus ligt heerlijk op mijn armen te slapen.

Zo'n sprong maakt je als moeder zijnde erg onzeker. Bah. Ach, zo'n sprong zal vast ergens goed voor zijn. Hoorde dat deze sprong 2 weken duurde en dat het je voorbereid op de sprongen die gaan komen. Schijnen erger te worden...

7. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    2 weken??????

Mijn oudste had er 5 dagen last van,bij Andy begint het nu wat af te zakken.

Ik denk dat het te maken heeft,met wat je kind aan vermogen kan.Mijn oudste kreeg met heel veel dingetjes in het 2e sprongetje te maken en waarschijnlijk weten die baby's niet hoe ze het moeten verwerken en hoe ze ermee om moeten gaan.
    Mijn jongste heeft maar een paar dingetjes en de rest komt nog wel....

Deel Deze Pagina