mijn temperatuur blijft hoog rond de 37.1 al 6 dagen normaal schommelt ie erg tussen de 36.5 36.8. mijn borsten doen dit keer niet zeer terwijl ze altijd zeer doen voordat ik mijn nod moet krijgen... mijn humeur schommelt onwijs en ik kan de hele dag slapen.. MAAR ik ben nu ook strontverkouden.. dus ik weet het effe niet klinkt dit iemand bekend in de oren? ik hoop zo dat het deze ronde gelukt is we hebben zo ons best gedaan!
Spannend meid! De beste manier om er achter te komen of je echt zwanger bent is testen! En zeker nu je verkouden bent kan het zijn dat je temp hoog is. Zou als ik jou was voor alle zekerheid gewoon een testje doen. Tenzij je geduld hebt om op je ongi te wachten.
ja we hebben namelijk afgesproken als het deze keer niet zou lukken dat we ons dan laten controleren dus ik hoop het zo.. ik denk dat ik nog effe een paar dagen wacht met testen als mijn temp nu wel zakt weet ik ook dat ik niet zwanger ben toch? xx
Vooral het verkouden klinkt bekend! Dacht de griep te krijgen, niet dus dus ik ga onwijs hard voor je duimen meid!
kwa temp had ik hetzelfde als jou, kijk maar in mijn album daar staat me temp kaartje van toen ik zwanger ben geraakt. normaal kam die ook niet hoger dan 36,9 max en nu steeg die na 37,1 en zelfs nog 37,2 mocht je temp morgen ochtend opeens heel erg sterk dalen denk ik dat je gewoon ongi word, maar een klein beetje kan gewoon, ging ook 1 dag van 37,1 na 36,9 en de dag erna weer 37,2. ik duim voor je meis dat het raak is en jullie niet na de dokter en gyn hoefen! Liefs xx
ja ik hoop het ook! ik zal jullie wel op de hoogte houden.. ik heb trouwens ook veel last van mijn darmen (rommelen) kunnen die eigenlijk dan ook opspelen? ik vind dit altijd zo rot week! xxxxx
Hoi hoi, Ik heb dezelfde dingetjes. Hoofdpijn, verkouden en vandaar dus ook hogere temp. Maar zeker weten niet zwanger, want ben net ongi af. Zal voor je duimen! Liefs
ja je darmen kunnen zeker veel meer gaan borrelen mocht je zwanger zijn. de darmen moeten plek maken ( vandaar dus een opgezette buik). ik had ook erge last van rommelende darmen in het begin. hoe was je temp vanochtend? Liefs xx
hoop dat je eindelijk eens zwanger bent...! maar denk dat je zelf heel goed weet (aangezien jullie al een hele poos bezig zijn) dat al je "kwaaltjes" net zo goed een naderende menstruatie kan zijn... duim duim duim...
mijn temp was vanochtend 37.1 dus ik denk dat ik vanvond maar ga testen.. ja ik ga zeker niet meer op de kwaaltjes af maar het voelt nu zo anders geen zere borsten een mega opgezette buik,rommelende darmen en een hoog temp..(dus ja ik durf het eigenlijk niet te hopen)
mijn temp was vanochtend 37.1 dus ik denk dat ik vanvond maar ga testen.. ja ik ga zeker niet meer op de kwaaltjes af maar het voelt nu zo anders geen zere borsten een mega opgezette buik,rommelende darmen en een hoog temp..(dus ja ik durf het eigenlijk niet te hopen)
ik zou morgen ochtend testen als ik jou was, als je zwanger bent zit er in ochtendurine het meeste HCG vooral in het begin! ik duim voor je en jou klachten klinken precies hetzelfde als de mijne in het begin! laat je het weten als je hebt getest? Liefs xx
ik hou je zeker op de hoogte.. dit keer is het wel heel spannend hoor.. ik ben alleen mega moe en voor de rest heb ik eigenlijk niks..
met die klachtjes bedoelde ik de opgezette buik en rommelende darmen verder was ik in het begin ook niet misselijk alleen erge last van maagzuur. pas bij 6 weken werd ik misselijk. je lichaam reageerd op het HCG hormoon en daardoor krijg je kwaaltjes. bij de 1 komen de kwaaltjes heel snel en is er erg gevoelig voor en bij de ander komen ze pas tegen de 6 weken als er veel meer HCG in je lichaam zit. Ik ben heel benieuwt wat de test gaat zeggen! Liefs xx
ik heb net een test gedaan maar die was negatief kon ook niet anders want heb vanavond aardig water gedronken dus ik doe morgenochtend nog een.. ben nu wel een beetje van slag.. ik hoop zo dat het nu een keer lukt..
en om 10 uur savonds zitte er bijna geen afvalstoffen meer in je urine dus ook HCG niet. ik ben heel benieuwt wat de test vanochtend zei? hoop zo voor je dat die positief was! Liefs xx
helaas was ie negatief.. en mijn temp was 36.8 ik snap er niks meer van we hadden dit keer allebei het idee dat het gelukt was maar het mag niet zo zijn blijkbaar.. xxx