Vraagje klussen, ei komt eraan!ovulatietesten en calculator.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina010, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Yep, probeer maar eens de zoekfunctie op deze site..
    Dan kom je er achter.

Eigenlijk stom, ze moeten die dingen uit de handel nemen!

2. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    nou idd. ik zit nu de site te bekijken die je gaf.. leveren ze snel?

3. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik zag het al binnen 48 uur. helemaal top
    ik hoefde alleen geen betaling te doen zag ik.. ik neem aan dat er dan een acceptgiro bijzit?

4. Niet meer actief

Ja hun leveren op acceptgiro.

5. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    oh oke.. want in de bevestigingsmail staat betalingswijze overschrijving...

6. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Haai meiden!

SJIPS! Lees ik dat die van de kruidvat dus zwaar niet goed zijn! Terwijl ik deze maand deze dus heb gebruikt! En ook een duidelijke donkere streep had op donderdag en op vijdag goed kramp kreeg en dus mijn ei had... Dus ik ga er maar vanuit dat hij bij mij wel werkte deze maand... :confused:
    Maar ik heb die ook van Sensitest en daar waar meerdere meiden op deze site wel over te spreken, dus we zien het wel!
    Zet hem op allemaal!
    Liefs, Pluis

7. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi miekiepluis, ja ik schrok dus ook! ik gebruik ze dus ook. maar morgen komen andere voor me binnen. bizar he dat ze dan gewoon nog in de winkel liggen..

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Volgens de calculator moest ik mijn ei op dag 15 hebben, ovutest gaf een donkere (niet echt zo donker als de testlijn) streep aan op dag 17.. so far so good.. ik weet dus nog niets :(

Heb ook gehoord dat ie van het kruidvat erg slecht zijn, ik heb die van sensitest.. niet zo duur, volgende dag al in huis.. hebben ook goedkope zwangerschapstesten ;)

9. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi tinkerbell21, thanks nog voor de tip. heb ze vandaag binnengehad en de kruitvat testen liggen nu in de prul. deze geven nu al 3 dagen lang positief aan...

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    mm je zou denken dat je ei eraan komt, anders is het een licht streepje maar hij is bij jou tussen licht en donker als teststreepje aan dus... spannend!ga maar alvast klussen!

11. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Wat houdt dit in?

Gr. Jaleesa

12. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Dat is de fase tussen je eisprong en je NOD

Gemiddeld ligt ie tussen de 10 en 16. Als het korter is, heeft het eitje minder tijd om zich in te nestelen.

Liefs

13. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    o.k. thx, weer iets geleerd ;)

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Vorige maand van dag 8 tot en met dag 15 geklust: zwanger maar helaas eindigde dit in een vmk. Deze maand weer hetzelfde en weer raak! Ik weet dus inmiddels wat het toverwoord is: veel klussen :)

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wat adviseren jullie?

Wij hebben vanmorgen geklust en heb ongeveer een uurtje geleden een positieve ovulatietest gehad. Is het zinvol om vanavond ook nog te klussen of toch maar zoals ik zelf voor ogen had morgenavond? (en natuurlijk dinsdag en woensdag ook nog ff) Aan de ene kant is het opzich wel genoeg vanmorgen en morgenavond..bedoel zaad leeft toch wel even. Maar aan de andere kant wil ik vanavond ook niet missen. Maja de kwaliteit he...

16. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik zou vanavond niet meer seksen (mag wel, omdat het toevallig ook nog lekker is) Maar gezien de kwaliteit van het zaad neemt deze alleen maar af.

Eigenlijk zou je pas overmorgen weer kunnen seksen. Elke dag kan wel, maar dat schijnt minder te zijn voor de kwaliteit van het zaad. (ik ben daar zelf niet altijd strict in)

Volgende week is mijn vruchtbare periode. We gaan het na de MK gewoon weer proberen. Ben benieuwd. Heb me wel voorgenomen om niet te bezeten er mee bezig te zijn. Persoonlijk is bij mij gebleken dat als ik er ontspannen mee omga, ik gelijk zwanger word.

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja dat weet ik dat elke dag niet bevordelijk is maar daarom hebben we het ook vanmorgen gedaan ipv vanavond. Dan zit er toch alweer wat meer tijd tussen tot morgenavond. Ik ben morgen op mijn vruchtbaarst dus morgen moet het zowieso gebeuren :p

18. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    tot nu toe heb ik het in vruchtbare periode om de dag gedaan en helaas zonder suc6 dus nu... :) hebben we het in de vruchtbare periode elke dag gedaan gedurende 4 dagen en daarna weer om de dag. de berichten verschillen hierover overigens. ik heb de vraag wel ns aan de deskundige gesteld die zegt elke dag geen probleem alleen zijn er dan minder zaadjes. maar ik dacht verspreid mn kansen ;)
    agh vanalles uitproberen toch? hihi

19. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    De vorige keer dat ik zwanger raakte, hebben we het elke dag rond de eisprong gedaan. Puur mazzel mischien maar goed we doen het dus weer zo :)

Deel Deze Pagina