Wat kopen bij de Joolz Day

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 2g4e, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Hoi meiden!

Wie heeft de Joolz Day??? Wij gaan hem zaterdag ophalen maar ik weet niet of er al een dekbedje bij zit! Wat koop je eigenlijk extra voor in de kinderwagen?! Onze kindje wordt verwacht in november dus misschien dat jullie hier rekening mee kunnen houden?! Alvast bedankt voor de reactie!

2. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyhey,

Wij hebben de Joolz Day ook besteld en wordt in oktober bezorgd.
    Er zit niet standaard een dekbedje bij, maar een aantal weken geleden was er een actie dat je er een gratis voetenzak (is meer een dikke slaapzak) of een verzorgingstas bijkreeg.
    Wij hebben gekozen voor de gratis voetenzak/slaapzak, ons kndje wordt in januari geboren.

Succes. Welke kleur ga je nemen?

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik heb ook de Joolz Day gekocht en ik heb hem ook al in huis. Wij hebben hem ook gekocht met de voetenzak er gratis bij, en die voetenzak is lekker dik. Ik denk niet dat er dan ook nog een dekentje in moet.
    Wij hebben trouwens de witte Joolz en jullie?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De voetenzak die je erbij hebt gekregen is voor in de wandelwagen en NIET voor in de reiswieg.
    In de reiswieg zit een overtrekje in de kleur van de binnenkant van de wagen. Daar kun je een katoenen dekentje in doen als je dat wil. Maar meestal worden die niet gebruikt en kopen de mensen er zelf een dekentje lakentje in of een wikkeldeken.

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wij hebben de Joolz gekocht met de actie dat je er een gratis MaxiCosi bij kreeg. Wij hebben die off-white zeg maar.

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Laten jullie ook even weten of de wagen bevalt ;) ... Wij willen namelijk ook gaan voor de Joolz day :d

Wij hadden bij onze dochter de lodgerbunker in de wandelwagenbak ... Echt super makkelijk en lekker warm :)

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hier een zilveren Joolz. Ben er helemaal verliefd op! Wij hebben er een gratis Maxi Cosi bij gekregen. En de voetenzak en parasol hebben we erbij gekocht.
    Lakentjes en een dekentje heb ik apart gekocht, voor in de reiswieg.
    Een luiertas heb ik van een ander merk gekocht, vond die van de Joolz niet zo heel mooi.

@ Jewe, wat bedoel je met het overtrekje? Volgens mij heb ik er geen overtrekje bij gekregen, of bedoel je daarmee dat "gaatjesdingetje" wat over het matrasje zit?

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben de Joolz Day in Denim kleur besteld, in September krijgen we hem voor ons kindje wat we in november verwachten. Ik heb gewone hoeslakentjes of waskussenhoezen gekocht voor om het matrasje, mn moeder gaat lakentjes maken voor het wiegje en dus ook de wagenbak en ik heb een wiegendekentje besteld voor erin. Verder heb ik de parasol erbij besteld voor van de zomer, maar moet ik nog opzoek naar een luiertas, ik vond die van Jools erg duur voor een tas waarvan ik niet zeker weet of ik hem leuk vind.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dat kan ik je dan pas in november vertellen... Maar we hebben de kinderwagen uitgebreid getest en het beviel prima! Maar in november zullen we pas merken hoe het is met de beeb erin :D

10. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de denim besteld, lekker stoer.

@Jewe: ook al is de voetenzak bedoeld voor in het buggy gedeelte, past ie niet los in de reiswieg?

11. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    hij past wel in de reiswieg volgens mij .. maar je moet dan kijken of ie wel zo om de baby heen zit dat de baby er niet in wegzakt lijkt me..

12. Blauw78

Blauw78 Actief lid

30 apr 2009
    254
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben ook de Joolz, de demin met het zwarte onderstel.

Heb een lakentje + dekentje voor in de wagenbak. Heb ook nog een wikkeldeken / babynomade van Red Castle voor in de Maxicosi en die kan ook prima in de wagenbak. Van mij mag het een koude winter worden :D.

Hier ook de voetenzak, maar dat past niet echt lekker in de wagenbak hoor, meer voor de wandelwagen.

Ben benieuwd hoe hij bevalt, vanaf oktober zullen we het weten.

13. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Hier een trotse bezitter en gebruiker van de Joolz... een rode!!!

Ben er nog steeds erg blij mee, rijdt echt super, goed flexibel en klapt na een paar keer ook makkelijk in. In de stad, bos, dierentuin, strand en zelfs steile Italiaanse steden... loopt heerlijk!

Ik heb er ook een voetenzak bij, maar deze heb ik nog niet gebruikt. Vond het eng, ze kunnen erin zakken en stikken.

Toen het erg koud was, kleine was toen net geboren, wikkelde ik haar in een wikkeldoek, mutsje op en ik heb nog een fleecedekentje van de ikea (niet duur, lekker zacht en warm). Omdat die flap erop zit zie je toch niet wat voor dekentjes je in de wagen gebruikt, heb ook nog wel is het dekentje van het wiegje gebruikt...
    Bekijk bijlage 93633
    Hier gingen we de eerste keer met haar naar buiten, was behoorlijk koud begin maart...

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Jewe, waarom is die voetenzak niet voor in de wagenbak?
    Bij babypark, daar heb ik de wagen gekocht, zeggen ze ook dat hij in de wagenbak kan en zo laten ze hem daar ook zien(dat is ook de enige reden dat ik die voetenzak heb genomen:().
    En als het inderdaad niet veilig is, wat kan ik dan beter gebruiken in de bak, want alleen een wikkeldoek lijkt mij wat koud in de winter, is een ledikantdeken dan beter?

15. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    die voetenzak is wel heel erg groot, het kindje kan er te makkelijk in weg zakken en dan eventueel stikken, dit omdat het zo lekker dik is en niet het hoofdje kan draaien om de stof weg te krijgen... Misschien een goed idee om op de site van Joolz even te kijken wat ze er zelf van zeggen?!

De kleine lag hier (het was tussen de 0-10 graden) met kleertjes aan, jasje, mutsje, wikkeldoek, fleecedekentje en voor de zekerheid had ik nog een dekentje bij me.... deze heb ik eigenlijk niet vaak nodig gehad! Soms deed ik haar ook een maillotje aan onder der broekje, deze zijn allemaal zo dun voor die kleintjes en dan wist ik zeker dat ze niet te veel zou afkoelen.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als je hem in de reiswieg gaat gebruiken ligt een kindje er te diep in en kunnen ze hun warmte niet kwijt. De zak is van fleece aan de binnenkant. Fleece staat bekend dat het warmte vast houdt en dus niet genoeg ademd. De verwarring was er bij ons eerst ook omdat ze hem sleeping bag noemen. Maar volgens de mevrouw van Joolz is ie alleen bedoeld voor de wandelwagen. Ik ga er vanuit dat zei het wel weet.

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Bedankt voor de antwoorden Haasje en Jewe:) Ik dacht juist omdat het van fleece was dat het goed was voor de winter, maar dan ga ik nu dus op zoek naar een ander dekentje of misschien wel een lodger wrapper.

Deel Deze Pagina