Hallo dames Wie herkent dit? Ik heb al 3 dagen een Knaltest met mijn ov testen kan dit? De onderste is van vandaag die daarboven van gisteren en die daarboven van eergisteren die andere zijn van de dagen ervoor. Ik heb ze altijd getest tussen 7u en 8u. Gisteren een hele dag stekende pijn in rechterkant kon amper zitten of rechtstaan zonder dat er een pijnscheut was. Gisterenavond ook gezellig gemaakt maar zelfs dat deed ook pijn aan de rechter kant. Wie herkent dit?
Die pijn heb ik ook altijd voor m'n ovulatie dus grote kans dat ie vandaag springt! Waarschijnlijk is ie morgen lichter
Heb t wel eens gehad en de pijn die je omschrijft is zeker herkenbaar!! Dat is de groeipijn! Als de pijn weg is dan is je ei gesprongen
Ik had ook eergisteren een positieve ovulatietest (niet meer verder getest daarna) en gisteren de pijnscheuten zoals jij beschrijft dus ook bij de seks, bij elke stoot een pijnscheut (sorry voor de details), maar ik heb dit bijna elke maand. Het is lastig maar ook handig te weten dat je ei letterlijk op springen staat. Ik hoop dat je binnen 2 weken een andere positieve test in handen mag hebben
Wat jij beschrijft was hier ook zo echt niet aangenaam en al helemaal er niet van genoten door de pijn
Ik testte vanmorgen met precies dezelfde ovulatietest, gewoon voor de grap. En die zag er net zo knal uit als die van jou. Alleen ben ik zwanger.. mijn ovulatietesten waren altijd 1, max 2 dagen donker. Is het zeker weten geen zwangerschap?
Geen idee heb vorige maand mijn ms gekregen was wel maar 1 dag en half maar wel hevig daarna een week lang bruinverlies gehad. Mijn ov testen gaven wel altijd al een streep aan (begonnen op cd10) maar sinds 3 dagen echt een knaller
zw test was negatief. heb er vor de zekerheid toch maar eentje gedaan. ovulatietesten zijn helaas op dus weet niet of hij al is teruggelopen. wel geen pijn meer enkel gisteren gevoelige tepels vandaag niet meer. symptoom van eisprong?