Denk je die vanavond gerust al kan doen Had mijne ook wel met donkere urine davonds (9dpo) gedaan en was positief, gefeliciteerd
Yeey gefeliciteerd meid wat goed! Morgen een cb doen? Hier is ie helaas negatief. Die kramp die ik zaterdag heb gehad zal dan wel m'n ei geweest zijn, opnieuw? Of innesteling? Pff zucht, ik weet het niet meer hoor!
Pfff hilse jij blijft ook maar in onzekerheid zitten hè Je weet je cyclus ook niet of? Zou dan weekje wachten en dan opnieuw kijken
Ja super lastig dit! Ik heb precies twee week geleden een posi test gehad wat m'n eisprong aanduidde, dus je zou zeggen dat m'n nod nu is, of gisteren eigenlijk. Maar blijkbaar toch niet... Dat miss die buikpijn dit weekend m'n eisprong was dat ie nu wel gesprongen is, of juist innesteling, of m'n ongi komt alsnog.. Dus nee eigenlijk heb ik op dit moment geen idee 🙈 niet leuk!
Zucht. Ik heb vanmorgen action test er tegen aan gegooid was het resultaat best teleurstellend!. Hij kleurde niet op zoals ik verwachte en maak ik me best zorgen! Onderste test is van vanmorgen
Maar action is minder gevoeliger toch.. was mooier geweest als je nog een kruidvat test had, dan kun je echt het verschil zien met afgelopen dagen...
Ik ben zo klaar met werken en kom op de terugweg toch langs de kruidvat. Dus dan ga ik ze dan nog wel halen. Las goeie verhalen over de action test maarja valt me toch tegen eigenlijk.
Nou, ik heb nog nooit een valse positieve test op een action test gehad, terwijl de kruidvat test wel die grijze misleidende treepjes wil geven..... Dus wat dat betreft positief, maar ze zijn minder gevoelig.
Ik zou het bij 1 merk houden meis gewoon met kruidvat blijven testen en kijken of ze oplopen. Ik duim voor je!
Nee niet meer maar wel die andere action test vanmiddag haha had hem toch nog liggen. Dus gewoon met middag urine gedaan. En nou lijkt ie donkerder de streep is ook veel dikker.. Volgens mij ben ik gewoon geen ochtendtester kan dat?
Hahahahahaha wie wordt er nou niet hier blij van streepjes op dit forum allemaal toch hihi. Zal eens een foto maken
Opzich wel goed toch voor 11 dpo? Vrijdag is mn nod! Ik ben het testen een beetje beu haha ik wil gewoon zekerheid dat ik zwanger ben Met mn andere 2 zwangerschappen knalde hij al met 10 dpo daar kon ik toen echt niet omheen en vindt hem wel wat opgelopen maar naar mijn idee niet voldoende of ben ik nou een muts
Ja hoor vind m best duidelijk voor 11 dpo... en ik hoor vaker dat vrouwen geen ochtendtesters zijn.. Zou nu mooi moeten oplopen met de dag Das t nadeel van vroeger testen he... misschien een iets latere innesteling gehad deze keer...
Kruidvat is vele malen gevoeliger als een action test. Kruidvat schijnt al te reageren vanaf 8 mlu en ik had daardoor een knaller en een slechte bloedwaarden. Action is een zeer ongevoelige test, dus dat die nu z'n streepje aangeeft is perfect! Ook ik zeg: hou het bij 1 test anders wordt je mega onzeker, zeker gezien elke test den andere gevoeligheid heeft.