Haai haai! ik zie door de bomen het bos niet meer , ben al weken aan het kijken en elke keer twijfel ik weer dus ik denk ik vraag eens aan jullie welke jullie hebben of wat jullie aanraden? Ik wil graag eentje die je mee naar buiten kunt nemen (dus redelijk bereik moet ie hebben), zodat je wel lekker in de tuin kunt zitten als de uk slaapt, en ik vind het wel belangrijk dat er een temperatuur meter opzit. Ik dacht aan de Alecto dect 88.... maar ga nu weer twijfelen omdat deze maar een bereik heeft van 300 meter en zag later eentje die tot een kilometer komt;. ( niet dat ik zo ver weg ga, maar 30 meter klinkt zo weinig) Kortom, ik weet echttttt niet meer welke ik moet kopen!! Dus kom op met die goeie tips haha
Ik heb de alecto dbx-85, was toevallig in de aanbieding bij de blokker deze week, nl. 44,95 . En er zat een terugspreekfunctie op, dat leek me wel handig aangezien de babykamer op de 2e verdieping is en ik niet steeds naar beneden wil gillen als er iets is . Maar uhmm, hoe groot is jouw tuin?? 300 meter is een flink eind hoor!
haaai! haha nee zo'n grote tuin heb ik niet hoor hihi..... maar 300 meter is meestal in een open veld. en aangezien de baby bij ons ook op zolder slaapt zitten er nogal wat muren tussen dus ik denk dat het bereik dan ook minder wordt, vandaar. Maar heeft die van jou ook een temp. meter? Zal zelf ook eens even kijken. Maar die terugspreek functie klinkt ook wel handig. Dat is dus als je boven bent dat je naar beneden kunt praten, om manlief op hulp te vragen ofzo? haha
Ja precies, we hebben er al even mee geoefend. (wil je nog wat drinken, over? ja graag, over, haha! net kleine kinderen hè) en de ontvangst is goed. Er zit geen temperatuurmeter op, maar persoonlijk zie ik daar ook niet echt de toegevoegde waarde van in. Maar das persoonlijk! Ik heb eerst uitvoerig alle modelletjes bekeken op http://www.kieskeurig.nl om de mening van de rest van babyminnend NL te peilen. Deze kreeg geloof ik een 8,7, dat leek me wel voldoende.
Ik hebt een babyfoon van alecto eerst de 88 en nu een andere, tyoenr staat er niet op maar bij d ekijkshop is ie een tientje goedkoper dan de 88. Hij werkt superfijn (de 88 ook trouwens maar die was na 2 kinderen op) Hij geeft zelf aan wanneer hij geen bereik heeft en in de tuin zitten gaat prima terwijl bij ons de babykamer op zolder was. Ik zou in ieder geval een dect babyfoon nemen dan ben je storingsvrij.
Ik heb de dbx 88, prima en werkt ook buiten, zelfs bij de buren 3 huizen verder. Heb eerst op kieskeurig.nl gekeken en hem besteld via internet (de goedkoopste winkel die kieskeurig aangaf) De volgende dag in huis. Scheelde zeker wel 20 euro met zo uit de winkel. Lang leve kieskeurig!
Hier de Alecto DBX-99 en ben super tevreden. Hiervoor hadden we een Phillips van 45 euro, met 2 kanalen en die ruist als een gek of je hoort de buren erdooheen. Met Alecto hebben we daar geen last van omdat ie dect is.
Hier de Alecto dect 88 en we zijn er super te vreden mee. Hier voor hadden we een "goedkoop" flutding (hoorde het buurmeisje beter dan mijn eigen dochter etc ) was geen dect. Waren dan ook super blij toen we deze kochten. We hebben meteen het bereik uitgetest en ik kan je vertellen dat die echt prima is hoor. Ik kon terwijl mijn vriend met babyfoon op zolder zat echt wel een stuk lopen (ik denk zo'n 30huizen) en we konden nog vrolijk praten via de terugspreek functie. Ik vind het iniedergeval een aanrader
Wij hebben ook de Alecto DBX 88 gekocht. Wel al een beetje met z'n tweeen uitgetest maar verder nog geen ervaring. Ik had veel goede berichten op internet gelezen, vandaag dat we deze gekocht hebben. Die terugspreekfunctie en temperatuurmeter vonden we wel handig. Het kan bij ons boven soms zo koud zijn, dan hebben we toch een beetje indicatie....
Hier ook de alecto 88. Werkt super. Is ook handig trouwens om hem in de kraamweek op je kamer te zetten. Kan je zelf met de kraamhulp of anderen die beneden zijn communiceren.
Wij hebben ook de alecto 88, bevalt super goed! Alleen hebben wij een model waarbij de thermometer het niet doet, hij staat altijd op 20. Nou ja dat weten we en ik vind het niet zo'n punt...
Wij hebben er een van prenatal eigen merk. tis een decc en hij kan de tempratuur meten een muziekje er op en trug spreek functie. echt een supper ding
Wij hebben ook de alecto dbx 88. Bevalt prima! Bereik is prima, kan gewoon een blokje om met de hond, zonder dat het singaal weg valt. Zit ook een temp meter op.