Ik vind hem nu echt wel duidelijker!! Maar je bent er nog niet helemaal Helaas nog even geduld hebben... want we willen natuurlijk wel een KNAL test Met mij gaat het goed - ik heb nu al 2 dagen positieve sensitest ovu testjes. Heel gek, en ben pas op cyclus dag 11. En het idiote is, is dat ik elke ochtend een klein beetje bloed verlies.. ik zie het allemaal wel weer Heb zin in mijn 3de ronde, nieuwe start, nieuwe kansen!
Slun, spannend!!! Je streepje wordt duidelijker en je temp is weer mooi omhoog!! ooooooh ik duim mn duimen van mn handen af hier!
hij wordt echt wel donkerder ! ben zooo benieuwd.. zou cool zijn na zolang proberen zeg ! duim duim duim
Dank jullie wel meiden!! Ben blij dat hij iets donkerder is, en dat mijn temp omhoog is gegaan.. Ben minder blij met dat ik er net achter kwam dat ik weer bruinverlies heb.. zenuwslopend dit! Ik hou jullie op de hoogte en bedankt voor het meekijken!
Ziet er hoopvol uit! Vooral de laatste test Ik had een paar dagen voor mijn nod ook licht bloedverlies, innestelling achteraf.. Ik duim voor je!
ik zie ze ook inderdaad! ik heb in het verleden ook deze testjes gebruikt, en als je ze maar lang genoeg laat liggen komt er uiteindelijk altijd zon streepje te staan. Kwamen deze streepjes direkt? en ook al gelijk zo ''duidelijk''?
Yep, binnen 1 minuut waren ze al duidelijk zichtbaar en werden langzaam ook donkerder. Foto van dat laatste testje is ook binnen 5 minuten gemaakt
hey slunea... hij wordt nu echt wel duidelijker hoor! fijn voor jou! Ik hoop dat hij straks knallen gaat! Bij mij is er niks te melden.. Ik ben niet ongesteld, maar ik heb ook nog niet weer getest.. Ik wil even wachten tot hij duidelijker zou moeten zijn. Dus morgen of overmorgen
Hello! Ja heb net getest, maar volgens mij niet donkerder dan gisteren.. zal zo even kijken of ik een foto kan maken! Heb vannacht vreselijke rugpijn gekregen, ondraaglijk, weet niet waar het mee te maken heeft want ik heb ook fysio gehad eergisteren, maar heb toch de HA even gebeld.. ze bellen me straks terug. Ben nu nog meer in de zenuwen, gezellig!
Hier is het rijtje met ook het testje van vandaag... Maak me best wel zorgen.. heb de HA gebeld ook hierover.. maar ze zei of het streepje nou licht of donker is, maakt niet uit.. zwanger = zwanger .. ja.. zover was ik ook.. maar of dit goed zit ? Krijg dus verder geen afspraak..