Oh ja die is idd maar ietsje pietsje lichter! Mooi zeg Ben erg benieuwd hoe hij morgen is! (als je er eentje gaat doen dan). Hoe voel je je verder ?
Ik weet niet wat ik heb zitten typen allemaal, maar cyclusdag 12 moest 12 dpo zijn.. was nogal verstrooid die dag geloof ik
Ja ik ga morgen nog een keer testen. Heb al ruim een week, regelmatig steekjes in mn buik, soms in mn lies, mn borsten worden gevoelig, had van de week spierpijn in mn been(ook een symptoon heb ik gelezen), al dagen spierpijn achtige buik. Moe, veel dromen en regelmatig wakker en vanaf 4 uur bijna niet meer kunnen slapen. Oh ja, regelmatig kriebeltjes, prikkeltjes in mn borsten. Euhh dat was hem Wanneer ga jij weer testen?
O meis, ik schrok toen ik las dat je die met indocator had gedaan, maar dit was dus die andere!! Whaaaaa ik blijf duimen. Het MOET raak zijn nu hoor! Echt jij bent nu aan de beurt! Lief beebje blijf plakken!! Mama wacht op je, met heel veel liefde!
Ja het streepje is donkerder! Iets donkerder dan jou laatste denk ik slunae. Maar misschien even donker hoor op de foto zou het streepje vast weer iets lichter uitvallen. Zodra er mooi daglicht is maak ik een foto
*pinkt traantje weg* dat heb je lief gezegd zeg! Dankje. x Ben op het moment erg gespannen.. had gisterenavond behoorlijk wat roze/roodachtig slijmverlies.. ik probeer hoop te blijven houden, valt niet mee! Zal zo m'n testje van vandaag posten.
Dankje, apart he, dat je dat dan niet durft, lijkt wel een soort bijgeloof die ik zelf bedacht heb ofzo.
Zo klinkt wel zwanger haha Ben benieuwd naar je testje van vandaag! Ik heb vanmorgen getest.. schrok gisterenavond van roze/roodachtig slijmverlies.. hoop dat het nog goed zit hier.
Ik heb vanmorgen getest.. schrok gisterenavond van roze/roodachtig slijmverlies.. hoop dat het nog goed zit hier.[/QUOTE] Had ik met mijn zwangerschap ook bij precies 4 weken, was toen een innestelbloeding.
Hoi hoi, dat is fijn om te horen! Ik heb wel al 4 dagen bruinverlies gehad, op 12+13+14+15 dpo .. 16 dpo niets, en dus 17 dpo roze/roodachtig slijm.. kan dat zo lang nog van een innesteling ?
Pfff meiden, ben nu de hoop toch wel lichtelijk kwijt hoor M'n baarmoedermond is heel gevoelig, heb stekende krampjes, en verlies zojuist heel veel donkerbruin slijm Volgens mij gaat m'n menstruatie beginnen
Aahh nee he.. Een innesteling kan wel meerdere dagen/keren duren hoor! hoop zo voor je dat het geen menstruatie is! Ik duim voor je..
Kan dat ook zoveel zijn denk je ? Had die andere 4 dagen een beetje bruin maar nu is het echt heel veel..
Hm ook als ik je temp kaartje erbij zie weet ik niet of het goed zal zitten, je temp is alweer lager geworden zie ik. Meer dan afwachten kun je niet doen maar snap dat het vervelend is!
Ja idd.. heb wel een paar uur eerder getempt weer vanmorgen.. overal waar de bolletjes van de temp wit zijn zijn niet op het juiste tijdstip getempt, dat maakt de temp niet heel betrouwbaar, maar toch in combi met het vele bruinverlies vind ik het geen goed teken.. Afwachten inderdaad..