Ben net helderrood verloren met kleine stolsels.. denk dat het mis is.. Geen idee wat ik nu moet doen ook.. Eerst maar even bijkomen, ben een beetje van de kaart.
Dat ziet er inderdaad niet goed uit meis. Ik ben bang dat het mis is voor je .. In combi met de temp en je lichte testjes. Ik weet dat sommige meiden later hcg aanmaken maar toch.. Heel veel sterkte en ik hoop op een plakkert voor je!!
Slunae wat vind ik dit naar voor je meid. Ik had het zo gehoopt! Wat mij helpt is de vk bellen en horen wat zij te zeggen heeft. Tegen mij zegt ze meestal iets als ´afwachten´ en ´niet wanhopen´ omdat het toch ´gaat zoals het gaat´. Ik weet ook niet waarom ik daarvan opknap... Sterkte meis. Hoe het ook afloopt, dit is heel erg stressen.
Ik had nog geeneens een vk, omdat het nog zo pril was. Kan misschien de HP bellen, maar denk dat het nu toch voorbij is. Heb nu duidelijk erg veel helderrood verlies.
Oh nee slunae, wat vervelend! Het klink inderdaad niet goed. Snap heel goed hoe je je voelt. Ik heb bij deze keer hoop dat het wel goed door gaat zetten, streep is donkerder geworden. Heb wel veel scherpe steekjes in mn buik. Maak ik me daar weer zorgen om. Weet iemadn of dit normaal is en erbij hoort? Hier mn test van vandaag.
@slunea meid wat naar zeg. ik denk dat het dan ook niet goed zit idd. Sterkte @bloem steekjes kunnen er zeker bijhoren.
Bedankt Ellen. Het is inderdaad gewoon mis. Veel bloed, veel krampen & stolsels. Helaas... @ Bloem18, je testje ziet er goed uit! Die steekjes herken ik ook, en die herken ik niet van menstruatie, dus ik meen dat dat een goed teken is! Ik duim voor je!
He meid, Wat klote voor je! Ik was er heel eerlijk gezegd al een beetje bang voor omdat je temp aan het zakken was. Hopelijk is het volgende maand raak!
Wat erg, Slunae.. vind het echt zo naar voor je! Je was al zo lang bezig en dan is het eindelijk raak..en dan dit:x Als we dan toch naar de positieve kant moeten kijken dan hoor ik enorm vaak dat na een vroege mk je snel weer zwanger kan raken, ik hoop dat dit bij jou ook snel het geval zal zijn! Heel veel sterkte, meis.. we blijven in contact
Dankje, vind het op het moment nog wel een eng idee om weer zwanger te raken, maar ik ga er vanuit dat het toch tijd kost om dit een plaatsje te geven.. ookal was het nog pril, het doet verdriet. Dank voor je berichtje, en we spreken elkaar zeker nog!
Ja die temp was geen goed teken, ookal was het het verkeerde tijdstip. Ben toch blij dat je eerlijk je gedachten hierover uitsprak, want door zo realistisch te blijven kon ik me ook een soort van 'voorbereiden'. Bedankt voor je berichtjes!
Sterkte meid, ik weet wat het is. Ik heb afgelopen woensdag een vmk gehad, we waren zo blij na mijn miskraam (zie onderschrift) in juli. Laten we elkaar even op hoogte houden elke maand, hoop namelijk echt dat het voor jullie ook heel snel mag lukken! Sterkte met het verwerken van dit prille wondertje
Ojee, jij ook Hoelang was je zwanger vorige week ? Wat erg, en dat zelfs voor de 2e keer. Lijkt me fijn om elkaar op de hoogte te houden, hoop voor jullie dat er binnenkort een goede zwangerschap mag starten! Jij ook sterkte!