Vraagje..Licht positieve zwangerschapstestjes...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Scarabee, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ik was 4 weken en 2 dagen. Dus heel pril. Moet zeggen dat ik wel 'blij' was dat het deze keer als snel mis ging. De vorige zwangerschap had ik met 7 en 9 weken een kloppend hartje gezien, dus toen het hartje niet meer klopte met 12 weken was het een grote schok. Ik voeg je ff toe als vriend, dan kunnen we elkaar ff op de hoogte houden.

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja wat dat betreft is een vmk 'beter' dan in een later stadium.. kan me helemaal voorstellen dat het dan een stuk heftiger is! Hoop dat je cyclus snel weer goed is, dan kan je door...

Heb jij eigenlijk doorgetest na afgelopen woensdag ? Hoe reageert jouw hcg ? En hoe voel je je nu ?

Ik heb je toegevoegd!

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Slunae hoe is het nu met jou meis?

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Lief dat je dat komt vragen. Er is wel een hoop gebeurd weer. Heb een nieuw topic geopend omdat ik erg onzeker was/ben. Hier staat het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/303701-vmk-gehad-maar-klopt-iets-niet.html

Mijn testjes werden namelijk donkerder, en dat is volgens mij best raar na een vmk.. maar je kunt het daar lezen als je wilt.

Hoor ook graag hoe het met jou gaat!

5. ikkeduzz

ikkeduzz Nieuw lid

20 sep 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo had even een vraag je ik heb 3zwangerschaps testen gedaan alle 3 positief op de dag dat ik ongesteldt moest worden had ik ik maar 1 drupje bloedt en de volgende dag iets meer wat nu

6. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ben je nu nog steeds ongesteld? Wordt het meer? Of is het minder dan een ongesteldheid? Had ook ooit zoiets en kon alleen maar afwachten volgens vk. Die kun je trouwens gewoon al bellen, ook voor advies (bij mij vonden ze dat in ieder geval heel normaal).

Sterkte!

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hoe ver ben je nu overtijd ? En hoe voel je je ? Verlies je nog steeds drupjes of is het weer normaal ? Heb je nog een test gedaan ?

Deel Deze Pagina