Hallo, Ik heb eigenlijk twee vragen: Kan je luteale fase veel langer duren dan 14 dagen na een vroege MK? Ik heb 4 januari mijn eisprong gehad (gevoeld + positief getest) en pas afgelopen zaterdag kwam mijn menstruatie? Dus pas na 23 dagen... Verder ben ik iedere maand echt heel weinig ongesteld. Ruim een dag wat oud bruin slijm en verder niets. Bouw ik wel voldoende baarmoederslijmvlies op? Ik vraag deze twee vragen omdat ik me een beetje ongerust maak over mijn baarmoederslijmvlies. Mijn eerste zwangerschap ging vroeg mis door foute innestelling. Nu ben ik 11 dagen over tijd geweest (heb een dag na NOD negatief getest, verder niet getest) en nou denk ik dus dat het gewoon wel weer zwanger was (had div. symptomen) maar dat het weer fout is gegaan tijdens innestelling. Ik weet dat het achteraf natuurlijk gissen is en ik het alleen zeker wist wanneer ik een positieve test had gehad (hier hoef je ook geen antwoord op te geven), maar mijn onrust zit hem voornamelijk in de menstruatie. Bouw ik wel voldoende baarmoederslijmvlies op. Ik verlies namelijk maar erg weinig. Bedankt!
hoi, het komt maar heel zelden voor dat je echt te weinig slijmvlies opbouwt, dus daar zou ik niet bang voor zijn. Het is normaal dat je eerste cyclus na de miskraam anders loopt, deze is bijna altijd langer dan je gewend bent. We weten inderdaad niet of je zwanger bent geweest, je kunt nooit op symptomen afgaan, ik denk van niet want dan had je positief moeten testen. Mirjam
Dank je wel! Mijn onzekerheid zat hem voornamelijk in het opbouwen van het slijmvlies, maar dat is nu wel weggenomen...