snap het allemaal niet meer!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door waussie, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    hoi dames,

ik ben even helemaal in de war want ik had zaterdagochtend een test gedaan en daar was een heeel klein streepje te zien en nu vandaag bij huisarts geweest en nog een test zelf thuis en allebei negatief. Ik voel me zo verslagen ik snap het gewoon even niet meer. Ik heb de 2v5 van de Kruidvat gebruikt. Iemand misschien een idee hoe of wat??

2. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Allereerst een dikke knuffel, wat vervelend dit.

Waar zit je in je cyclus? En wanneer had je ongesteld moeten worden?

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Heb je foto van test?

4. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    ik moest 2 weken terug op een dinsdag ongesteld worden. Daarom snap ik het niet

5. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Je moet wel goed inzommen dan zie je hem.

6. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Zonder in te zoomen geloof ik dat ik het met je eens ben en idd ook een licht streepje zie.. maar als ik langer kijk twijfel ik .. hmm spannend zeg!!

7. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je een vroege miskraam hebt gehad en er daardoor, toen je testte, nog een kleine hoeveelheid hcg in je urine aanwezig was. Een andere mogelijkheid is natuurlijk een vals "positieve" test. Positief tussen " ", want het is wel een heel erge tuurder ;).

8. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    maar als je een vroege miskraam heb gehad dan moet je toch ook bloeden? Want dat heb ik namelijk niet gehad.

9. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Sorry maar als ik zo naar je test kijk denk ik helemaal niet aan een zwangerschap of "vroeg mis gegaan". In het laatste geval zou ik niet verwachten dat je na 2 dgn helemaal blanco test. Dan heeft het Hcg ook tijd nodig om uit je lijf te verdwijnen. Veel mensen, topic testen, hebben op de kv2v5 valse strepen. Ze drogen er langzaam op dus positief lijkt niet meer zo makkelijk van indrogers te onderscheiden. Ook ik heb vorige maand echt roze strepen geplast maar ook niks uiteindelijk. Van positief, naar Omo wit, tot weer positief etc etc. En dan waren die strepen nog een stuk duidelijker. Maar Hcg komt en gaat niet lijkt mij tenminste.
    Snap je gevoel van verslagenheid en de teleurstelling, wil je meer behoeden voor het gevoel van "vroege miskraam" want lijkt mij niet zo aannemelijk als ik je test zo zie. Maar dat is puur mijn idee.... Ti's verdrietig voor je. Sterkte

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb ook het idee dat dit geen zwanger streepje is... Hij kan op je eisprong gereageerd hebben of het is misschien een indroger oid... Balen is het sowieso omdat je wel hoop had gekregen...

11. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    dat zou idd wel jammer zijn als het toch niet zo is. Baal enorm hiervan maar dank jullie wel ik blijf proberen!

Deel Deze Pagina