Baby wrijft in oogjes bij het eten van groente?

Discussie in 'Voeding' gestart door Babel44, 18 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Wij zijn net ruim een weekje gestart met groente, en het valt me op dat ze altijd vrij snel na het beginnen met eten enorm met haar (vieze :D) knuistjes in haar ogen gaat wrijven. Zouden ze gaan jeuken van het eten??

Het is volgens mij met alle groente tot nu toe, (ze heeft broccoli, wortel, bloemkool en courgette gehad) maar dat weet ik niet meer zeker. Het is ook op allerlei momenten van de dag, en net na het slapen of als ze misschien wat moeier is.

Normaal wrijft ze alleen als ze moe is in haar oogjes. Benieuwd of iemand dit herkent.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dat doet ons mannetje ook! Alleen krijgt hij nog geen ander eten als de fles.
    Maar ook de vingers (en halve hand) gaan tot bijna in de keel :D

Ik lees dus eens mee ;)

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    #3 MamaVanSimone, 18 apr 2011
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
    Hier is het ook altijd vaste prik, maar we eten rond 6en en dan is ze vaak ook al redelijk moe. En dan krijg je dus dit.....

Maar het is natuurlijk ook de wet van Murphy, hebben jullie nooit jeuk aan je neus net als je net met je handen in het afwaswater zit?

4. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi :D geweldige foto!
    En ja hier is het ook altijd raak. maar wij eten ook om 18 uur en dan is ze vaak ook al wat moe. We proberen nu 17.30 eten te geven en dat gaat al wat beter ;)

5. adi

adi Niet meer actief

heel bekend hoor, al wordt het op gegeven moment wel minder, als het gaat prikken in hun ogen houden ze er vanzelf mee op.

Mijn zoontje heeft tijdens zijn verjaardag een oogontsteking opgelopen omdat ie het verjaardagstaart in zijn ogen heeft gesmeerd. Ik moest echt slagroom uit zijn ogen (en oren, en haar, enz) wassen.

Deel Deze Pagina