Hoi Hoi! Ik ben nu 28 weken zwanger. Als ons kereltje beweegt dan voelt dat heel vervelend op mijn schaambot en mijn blaas doet dan ook zeer (ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen) Dan draait hij op een bepaalde manier dat het op mn blaas drukt en dat doet zeer. Ook voel ik het dus heel goed onderin mn buik op mn schaambot dus ons kereltje zal wel heel laag liggen. Mijn vraag is nu kan dit al zo vroeg het voelen op de schaambot? dit is toch pas aan het eind van de zwangerschap? Of is mijn kindje nu al aan het indalen? dit is mijn 2e kindje trouwens. Ik heb ook een lage buik het is niet zo dat mijn buik tot aan mn middenrif komt bedoel ik dan maar dat was bij mijn 1e ook niet zo. Mijn baarmoeder was met 27 weken 2 vingers boven de navel is dat ook goed? Bedankt voor het antwoord alvast! Liefs Pinky
Hallo, Laat allereerst ook even controleren of je geen blaasontsteking hebt. Zeker als jullie kereltje laag ligt geeft dit extra druk op jou schaambotje. Zeker als die kleine nog eens extra aan het bewegen is. Heel vervelend voor jou, maar niks aan te doen. De groei N+2(navel + 2 vingers) bij 27 wkn is prima. Groetjes Ineke
Hoi Hoi Bedankt voor je snelle reactie,toevallig heb ik dat net laten testen en mn urine was goed gelukkig ik zat er ook al aan te denken namelijk. Het is best een druk kereltje dus hij is goed beweegelijk is alleen maar goed natuurlijk maar soms kan hij mij echt pijn doen! Ik zal er maar even doorheen moeten dan nog even! Groetjes pinky