Waar koop ik een leuke wieg?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jane 31, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Ik ben opzoek naar een leuke wieg.
    Ik wil graag iets aparts.
    Helaas kan ik niks vinden.
    Ik wil graag een wieg met een hemeltje.

Waar vind ik een leuke wieg? :(:(:(

Jane

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb bij babypark allerlei wiegjes zien staan ook die lijken op de ouderwetse wiegjes. Zelf heb ik een moderne een soort mini ledikantje met hemeltje van prenatal.

3. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
  4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Op marktplaats?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hebben een kindeklein wiegje - niet heel apart, wel mooi en ruim en gemaakt van natuurlijke materialen. Onze jongste is er met ruim 7 maanden uitgegaan en de oudste heeft er tot en met 6 maanden ingelegen.

www.wiegje.nl

"
    Onze wiegen zijn gemaakt van duurzame materialen zoals jute, ongelakt FSC-hout en 100% biologische katoen. De wiegen worden gemaakt in Nederland, omdat we dan zeker weten dat er geen kinderhandjes aan te pas komen. "

6. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hadden deze Bopita : Belle baby de schommelwieg gekocht bij de kidsfactory en er ook daar een mooie hemel bijgekocht.

7. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    absoluut marktplaats! Ben je uren zoet mee, staan heel veel aparte wiegjes op. Dan moet je alleen wel zelf het hemeltje maken denk ik, want die zitten er vaak niet of zijn anders meestal niet je smaak (bij mij in elk geval!)

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb voor 25 euro een smeedijzeren wiegje op de kop getikt op MP! Hierbij de oorspronkelijke wiegbekleding van mn zusjes wiegje gecustomized en een nieuw matrasje erbij gemaakt.... ik was al met al voor minder dan 60 euro klaar!

9. Kleinpopje

5 jan 2011
    52
    0
    0
    Gelukkig zijn
    Noord Holland
    Ik ben ook op zoek naar een wiegje ... Als iemand nog meer idee heb is welkom ;)

10. lentebloem

lentebloem Actief lid

9 mrt 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb deze wieg ook gekocht, een schatje om te zien. naar een leuk hemeltje ben ik nog opzoek. weet iemand trouwens hoe zo'n hemeltje op de piekstok (rond) moet? misschien een beetje gekke vraag maar de uiteinden van de ronde boog zit zeg maar in de standaard geklemd. je kunt denk ik de hemel er over schuiven als de boog van de standaard is.
    is dan het hemeltje uit twee delen stof of zit dit van achteren ook aan elkaar? passen de uiteinden van de boog dan nog wel in de standaard?

11. w0nder

w0nder Niet meer actief

Deel Deze Pagina