vraagje matcare en kv test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door susanne1988, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    effe een vraagje over twee testen die ik gedaan heb hebze wel iets te vroeg gedaan maar die van kv heb ik gister middag gedaan na wat kommetjes koffie en die was best wel posi want ruim binnen de tij kwam er een licht roze lijntje tevoorschijn:D.
    maar vanochtend deed ik weer een test nu die van matcare en er kwam geen lijntje:(.
    nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee en wat moet ik nu zou iok toch zwanger kunnen zijn ik hoop het zo
    groetjes en liefs susanne

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

Kruidvat schijnt erg gevoelig te zijn dus het zal bvest kunnen dat die wel reageerd omdat je nog voor je NOD zit en dat matcare bijv pas positief aangeeft als je al op je NOD zit.
    Ik zou gewoon over 2 daagjes nog een kv2v5 test toen als hij donkerder word zit het echt wel goed!

Liefs mij

3. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zat te denken om morgen nog even naar kv te gaan en er een doosje te halen maar ze zouden allebei maar 20 moeten hebben dus hoop da het nu duidelijker is want heb wel het zwangere gevoel in mijn onderbuik dus ik hoop van wel ben smorgens ook misselijk en smiddags als ze aan het eten bezig zijn zoals tostis ofzo warmte is al helemaal nie goe direct spugen dan dus ga het den ik morgen nog is proberen bedankt voor je reactie
    groetjes en liefs mij

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    bij mij is matcare ook super vaag, kv een stuk duidelijker, maar nog steeds licht, cb digi: super duidelijk:)

5. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    cb digi was bij de volgende dag nega maar was wel nog vier dagen te vroeg

6. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb vandaag nog een cb gedaan niet digi maar de gewone en die was duidelijk positief joepie nummer twee is in aankomst nu maar hopen dat het goed blijft gaan

7. jonibra

jonibra Niet meer actief

:)GEFELICITEERD!!!:)

Liefs mij

8. susanne1988

22 mrt 2010
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel voel me ook helemaal zwanger nu maar hopen dat ik kan blijven genieten van deze zwangerschap de vorige ging niet zo lekker 9 maanden ziek en amper kunnen eten en drinken

Deel Deze Pagina