Even een vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Donutsje, Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donutsje

Donutsje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik kom meteen met de deur in huis vallen.
    Na lang rondstruinen op het web heb ik hier een account aangemaakt. Omdat ik niet overal een account aan wil maken en het mij hier wel een hele leuke plek lijkt om langer te vertoeven.

Ik ben nu 5 dagen overtijd, ben nog 0 keer overtijd geweest dit is dus ook de eerste keer. Kan altijd gebeuren uiteraard.
    Nou is het zo dat ik op de 2de dag een negatieve test had en op de 4de dag naar de dokter ben gegaan en daar s'middags ook een negatieve test had.
    Nou is mijn vraag moet ik de testen maar gelijk geloven of niet?
    Want ik ben nog steeds niet ongesteld. Heb telkens buikpijnen en sochtends misselijk. En vandaag had ik heel de dag hoofdpijn.
    Verder heb ik geen klachten. Maar alleen dat ik belachelijk onzeker voel. En dus misschien wel gewoon de feiten op me neus gedrukt moet krijgen dat negatief negatief ook echt is ;)

In ieder geval alvast bedankt voor het antwoorden :)

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey Donutsje,

er zijn meiden die daaagen na hun NOD pas positief testen.
    Ik zou het gewoon even afwachten en bijvoorbeeld maandag nog eens testen.

Succes!

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Ik zou idd komende week ook nog een test doen.... Niet bij iedereen geeft t meteen aan.

Succes!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja maar er zijn ook meiden die 2 weken overtijd zijn en gewoon n langere cyclus hebben ..

je kunt over n paar dagen nog een keer testen maar een bloedtest zou toch ookwel iets aan moeten geven ..

x succes

5. Donutsje

dank jullie wel!
    Ik heb het ook aan de dokter gevraagd die dag gelijk ( ik zit bij een arts in opleiding) maar die veegde alles van tafel hij zegt nee nee je kan geen laag hcg hebben.. en we zien hier op de zwangerschapstest dat je echt niet zwanger bent want die is speciaal voor hcg dus geen bloedtest nodig en dat werkt toch niet...
    Ik durfde eigenlijk niet meer er tegen in te gaan ;)

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Negatief = negatief.. Denk dat je niet zwanger bent. Je zou over een paar dagen nog een kunnen testen als je niet ongi bent maar waarschijnlijk heb je gewoon een langere cyclus deze keer.

Succes!

7. Donutsje

Dank je wel! ik ga maar afwachten ik ben wel blij als ik weer ongesteld ben. Want dit schiet niet op zo..je zit zo in onzekerheid.. Zo heb je je heldere momenten van nee ik ben niet zwanger! en zo zit je weer te dubben bij ieder gevoel wat je voelt.

Share This Page