Met de matcare ultra kun je (zeggen ze) 6 dagen voor nod mee testen of je zwanger bent, heeft iemand dat ook mee gemaakt dat het zo is, dat je idd 6 dagen voor nod positief test. XXX Gusam
bij mij werkte ze niet pas 6 dagen overtijd hahah ik had al een posi cb digi en kruidvat en test mvm gehad maar die ultra werd maar niet posi hele raar test dat
Ik heb die dingen gebruikt en zag wel bij meerdere testen een hele vaage maar zichtbare streep. Maar was toen niet zwanger hoor, dus ik geloof die dingen dus echt niet meer. Ook echt niet aan te raden. Ik testte ook zo vroeg en zo vaak, maar nu wacht ik gewoon lekker af tot NOD (of 1 dag ervoor)
Niet in geloven. Is gewoon een verkooptruukje. Die dingen testen echt niet eerder positief dan andere testen.
Ik heb ze zelf ook gebruikt trouwens. Ik dacht handig 6 dagen voor je nod testen! Maar dik negatief maar die van kruitvat geven allemaal licht positief aan. Hoor alleen maar negatieve dingen over de matcare testen. En nu ben ik er zelf ook getuigen van haha Ik raad ze niet aan. Baal er van dat ik ze besteld had want achteraf is het zonder van mn geld geweest
Goed om erover te lezen, ik zat te denken om die aan te schaffen,maar zo te zien is een ritje naar de drogist beter en goedkoper!
de goedkope kruitvattest test nog eerder positief dan de matcare-ultra en zelfs de goedkope gewone matcare was nog eerder . Ik beschouw het als een verkoopstunt!