Hi, Ik weet dat je bepaalde dingen niet moet eten wanneer je borstvoeding geeft, maar wat mag je precies niet hebben? Liefs Britt
In princip emag je alles gewoon eten hoor ! Wat een heel goed forum is voor bv vragen . www.borstvoedingsforum.nl
ik geloof dat je alles mag hebben maar dan wel met mate , vooral uitkijken met pittige kruiden... mijn zoontje kreeg erge krampjes als ik iets uit de olie of frietvet had gegeten. suc6 ermee grtz Ramona
Je mag alles onbeperkt eten, ook kruiden etc. Alleen wel even in de gaten houden dat je kindje er geen last van krijgt, bijv krampjes oid. Succes! Zie ook de volgende link: Wat mag ik niet eten?
in ieder geval niet binnen drie uur voor het voeden. ik drink wel eens een glas 's avonds na de laatste voeding (als ik weet dat ik de komende uren niet hoef te voeden dus). drugs? haha.
Ships moet ik die paddo's dan weggooien? Ik eet eigenlijk alles. Marijn reageerd ook nergens op. Alcohol drink ik niet of idd als ik net gevoed heb.
Hè dat wordt afkicken. Idd geen alcohol als ik moet voeden, maar Annika drinkt nog maar 3x per dag, dus 's avonds drink ik nu wel eens een glaasje. Laat het eerder staan voor de lijn dan voor de BV. Annike reageerd nergens op. Dus ik eet verder alles.