Hoi allemaal, Ik heb vorige week vrijdag op dag 16 mijn eisprong gehad. Nu heb ik al een paar dagen een vrij constant krampig gevoel in mijn onderbuik (wisselend linker en rechterkant), gevoelige tepels en wordt ik regelmatig misselijk van een bepaalde smaak of lucht. Sinds vandaag moet ik ook heel veel plassen. Kan je zo vroeg al zwangerschapsverschijnselen hebben of maak ik mezelf helemaal gek. Herkent iemand dit?
Hoi, ik had het ook al zo snel, ik heb deze ronde juist geen last van mijn borsten. Wel maagzuur,steekjes liezen en slecht slapen! Ik ga donderdag testen! Dus we zullen het zien! Hoop voor ons dat het raak is!
Oh spannend ik mag eigenlijk pas zaterdag testen ofzo, want dan is het 14 dagen na mijn eisprong, maar ik kan nou al bijna niet meer wachten!!! Hoe kan ik trouwens net al in mijn handtekening zette hoever ik in mijn cyclus zit?
ja ik herken het heel erg. Mijn lijf zegt me dat ik zwanger ben en ik voel het ook echt zo, maar helaas al 2 negatieve testen gehad Ik word er een beetje knettergek van.
Via de gebruikersinstellingen(bovenin), kun je een handtekening toevoegen. Ook een banner kun je toevoegen, staat ook bovenin, waarin je aangeeft wat voor cyclus, etc etc. Succes!! P.S. Ook ik heb de kwaaltjes, maar blijf reeel, kunnen ontpil verschijnselen zijn (2e ronde)
Hoi, ik voel ook vanalles (had denk ik de 12e mijn eisprong) zoals buikpijn, een trekkerig gevoel in mijn buik, pijnlijke tepels, soms misselijk, hongerig, vaak plassen.. Maar ik durf het bijna niet meer te denken! Ik heb altijd in het "2e deel" van mijn cyclus verschillende verschijnselen die op zwangerschap kunnen wijzen maar jammer genoeg is het nog nooit écht zo geweest. Ik denk dat het komt (bij mij toch) door de hormonen die veranderen na je eisprong.. Maar ik duim alvast voor je mee hoor! En voor mezelf ook, hihi
Ik duim voor jullie allemaal en natuurlijk ook voor mezelf. Laat even weten hoe jullie test is gegaan.
Als ik naar de gebruikersinstellingen ga staat er: er zijn geen onderwerpen waarvoor je geabonneerd bent. Wat moet ik dan doen om daar wel voor geabonneerd te zijn?
Tja deze ronde, zie mijn banner.. De misselijkheid en PMS symptomen die ik de voorgaande maanden wel had waren er dik keer dus niet. Een felle steek in mijn baarmoeder donderdag en vrijdag avond eerste positieve test! Wel had ik zo'n gevoel van oh nee nu ga ik toch ineen keer spauwen maar dan van emm.. nee toch niet beetje brandend maagzuur! Emm.. En het gevoel van als die test niet hetzelfde denk als ik dan eet ik mijn schoen op hihi. Maar eerlijk is eerlijk ik had mijn ei sprong een week eerder en het is enorm vroeg ik zou eerder pms zeggen dan zwanger maar we zullen het zien over een weekje! Probeer pas na min. 8 dagen na ovulatie te testen ik ben er nog geen tegen gekomen die daaronder duidelijk posi test! Ik zal voor je duimen!
Balen Amanda! Hopen dat het de volgende positief is. Ik wil graag donderdag testen, maar manlief wil liever langer wachten, zodat we het zeker weten. En void ik hoop voor je dat ie volgende week ook positief is!
Ik denk ook telkens van alles te voelen, elke maand weer compleet anders. Maar helaas. Jammer genoeg is ontpillen erg vervelend!
Oh haha verkeerd gelezen void dacht dat je volgende week nog een test ging doen. Super joh een positieve test. Ik wil er ook 1!!!!! Haha.
Hee Romy, ik wist niet dat je ook last kunt hebben van ontpillen. Ik ben inmiddels 5 maanden gestopt met de pil dus ik denk niet dat ik daar nog last van heb.
Hallo Ilo14, Dat klopt dat ie dat zegt, maar je moet aan de linkerkant kijken... daar staat 'handtekening wijzigen" en daar kun je een onderschrift typen. Ik hoop dat je er uit komt!! Anders hoor ik het wel P.S. Ik hoop dat je snel een posi test hebt!!
Van ontpillen kan je heeel veel last hebben, geloof me!! Maar na 5 maand zou het toch al minder moeten zijn inderdaad. Maar het kan hoor, er zijn meiden die er in begin geen last van hebben en pas een aantal maanden wel, er zijn meiden die helemaal geen last hebben of waarbij het ontpillen net heel lang duurt... Is voor iedereen verschillend.
Graag gedaan! Ja, onzekerheid vanwege een vorig topic... ivm ontpillen. Nu zit ik op dag 26, als ik van de vorige cyclus uit moet gaan, is het vandaag mijn vruchtbaarste dag. Helaas helaas is mijn lieve vriend weer op pad voor zijn werk dus geen klusdagen in het verschiet. Ook onzeker in hoe mijn cyclus zich deze maand gaat manifesteren, lang of kort. Heb een dikke week terug (na mijn weten) mijn vruchtbare slijm (? ieuw) gehad... dus verwacht een kortere cyclus. Heb op 9 augustus laatste pil gehad, ontrekkingsbloeding daarna eigen menstruatie op dag 46. Mag deze keer dus wel wat korter zijn omdat ik met de pil gestopt ben. Ik doe nog niet aan ovulatietesten, temperaturen oid want het is nooit vooruit te zeggen wanneer wij aan "de klus" kunnen hihi. Jij al meer zekerheid???