Hallo allemaal, onze dochter van 3 maanden is een kruiper in bed regelmatig word ze wakker boven in haar bedje. nu heb ik een slaapzak, maar vraag me af wat doe je je kind allemaal aan onder zn slaapzak? gebruik het dekentje er ook nog overheen en trek dat strak om haar heen anders gaat ze er als nog vandoor...
op dit moment romper korte mouw, dikke pyama en slaapzak. Geen dekens. Het is op haar kamertje ongeveer 17 graden.. Ik heb trouwens een redelijk warmbloedige dochter..
Hier een korte mouw romper met pyama. En sokjes en dan de slaapzak. Hier 18graden. Maar mijn zoontje is wel snel warm. Gewoon wat proberen en in de gaten houden hoe het nekje voelt!
Hier romper lange mouw, pyjama en winterslaapzak mét mouwen... Overigens geen dekens! Is ook ongeveer 17-18gr op haar kamertje...
romper (meestal korte mouw) , pyjama, geen sokje, slaapzak met mouw en een dekentje. Het is meestal 16 graden snachts in de kamer.
Hier romper lange mouw, pyjama, winterslaapzak met mouwen. Geen sokjes. Temperatuur in kamer gok rond 18 graden... Maar heeft het eerder koud dan warm 's nachts...
Hier romper lange mouw, pyama en sokken, winterslaapzak met mouwen en geen dekens. Het is ongeveer 18 graden in de slaapkamer.
Hahaha, misschien ben ik zo'n kouwkleum dat ik mijn kind te dik inpak Hier: romper met lange mouw, dun shirtje (geen broekje), winterslaapzak met mouwen en ook laken en dekentje. Op zijn kamer is het 17 graden
Romper korte mouw, dunne pyama/jumpsuit, slaapzak zonder mouwen en onder een deken met laken. Het is hier 17 graden op haar kamertje.
Ik heb ook een koukleumpje... Romper met lange mouwen, dikke pyama, winterslaapzak met mouwen, sokken en deken. Kamer is meestal 16 graden.
Romper lange mouw, dikke pyjama, sokjes, combisleeper binnenzak+buitenzak+mouwen. 17-18 graden in de slaapkamer, geen deken.
romper korte of lange mouw, dunne pyama, winterslaapzak met mouwen en geen dekens. 's Nachts 17 graden op de kamer.
Hier: Dunne slaapzak - romper en pyjama en dekentje Of: Dikke slaapzak - romper en dekentje Heb geen CV dus het dekentje is wel nodig Geen sokken - kleintjes kunnen nog niet zweten, en kunnen hun warmte alleen kwijt via voet en hoofd.
Hier een romper met korte mouwen, pyjama en sokken, slaapzak zonder mouwen en dan onder een lakentje en 2 dekentjes. Het is hier 12 graden op haar kamertje.
Hallo, hier een romper zonder mouwen. Pyama, geen sokken en een winter slaapzak van de hema zonder mouwen. Met een lakentje. Het is 15/16 graden op zijn kamer. Wij hebben nogal een warmbloedig ventje.
Romper lange mouw, pyama, winter slaapzak zonder mouwen, dunne sokken. Geen deken of lakentje. Het is meestal 18 graden op zijn kamer.
dankje voor de reacties! ik heb slaapzakken zonder mouwen. deed altijd romper (met of zonder mouwen) pyjama en dan dekens er overheen geen sokjes. ken mensen die leggen baby alleen met romper in slaapzak dacht kleed ik haar nu te warm? maar ze heeft s ochtends altijd koude handen en een beetje koude voetjes. zo te lezen doe ik het dus goed. in haar kamertje is het zo'n 16-17 graden
Mijn dochtertje heeft 'sochtends ook altijd hele koude handen. Gaf het bij CB aan, en die zei dat het komt omdat ze haar handjes dicht houd zeg maar waardoor het bloed minder snel doorstroomd (klinkt logisch) 'snachts heeft ze een romper lange mouw, pyjama, geen sokken, winterslaapzak met mouw.