mijn ideale luiertas is stuk en nu heb ik dus een nieuwe nodig. deze kan ik in ieder geval nergens meer vinden. nu zit ik te denken aan deze Babymoov Baby Style Tas Babychic | Tassen | Baby-Dump heeft iemand ervaring met deze? handig niet handig? of een andere die je aanbeveelt? alvast bedankt.
Ik ken hem niet, maar hij ziet er leuk uit! Wij hebben sinds kort een tas van Mutsy. Minder hip, maar wel GROOT. En dat was voor mij belangrijk. En het achtervak kun je met een rits kleiner maken, zodat de tas niet zo heel dik is als je een keer niet de hele handel mee hoeft te namen.
Niet terug met je oude tas? Die tassen zijn niet bedoeld om maar 5 maandjes mee te gaan tenslotte! Als je liever iets anders wilt: ik neem eigenlijk nooit meer een luiertas mee. Wel een klein stoffen "mapje" met aan de ene kant 2 of 3 luiertjes en an de andere kant doekjes, en ertussen gevouwen een hydrofiel om op te liggen. Deze stop ik gewoon in mijn handtas. Maar misschien is jouw kindje daar nog wat klein voor.
Deze tas had ik van marktplaats gehaald. Het is beetje pech hebben, dat heb ik vaker met dingen van marktplaats. Heb nu ook besloten om het alleen nog te gebruiken voor af en toe een jurkje of tafeltje ofzo en verder echt niks meer. Heb er geen geluk mee. Niemand die heel erg tevreden is met de luiertas die ze hebben?? Ik vind een luiertas wel heel handig, heb namelijk geen auto dus veel lopend of openbaar vervoer en dan is zo'n tas wel heel handig.
Ik heb die groene tas van Lief! net gekregen. Vindt m super leuk! Maar heb m nog maar 1x gebruikt omdat ik m straks wil gebruiken als de baby er is. Er zitten veel vakjes in en een verschoningsmatje. Past aardig wat in.
Wij hebben deze: Skip Hop luiertas Duo Deluxe charcoal wat ik zo ideaal vind is dat er een klik systeem op zit om hem aan de wagen te hangen
ik heb deze alleen dan ander (vrolijk) kleurtje en is een middenmaat maar ik heb dan ook geen flesjes, potjes melkpoeder etc meer nodig dus alleen pampers matje en doekjes even simpel gezegd, ze hebben ook grotere uitvoeringen en ben nog nooit zo blij geweest met deze tas Damestassen / luiertassen - BeTween moet zeggen dat de tas van jouw link er wel erg leuk uit ziet
die site had ik gezien, alleen beetje jammer van de prijzen. vond de be fabulous leuk maar beetje (veel) te duur voor mijn budget. denk dat ik komende week even bij baby dump langs ga om de tas in het echt te zien. prijs is erg leuk en als de tas eruit ziet als de foto dan zit dat wel goed denk ik.
ik gebruikte gewoon een rugtasje van een paar euro vond ik veel handiger. hoppa op je rug en gaan met die banaan.
Wallaboo Ik ben gek op suède, dus toen ik deze zag was ik en de tas verkocht!!! (heel fijn in gebruik)