Relatie perikelen.

Discussion in 'De lounge' started by Annette1981, May 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annette1981

Nov 11, 2016
    77
    0
    6
    Vraag aan jullie ben zo boos!

Stel jullie zijn bij schoonouders op bezoek die wonen vlakbij! En je partner krijgt hete koffie over zich heen. Die gaat verhit naar huis om te kleden en te koelen . Vervolgens twee uur geen contact.. Bij thuiskomst is die persoon boos omdat er geen enkel belangstelling is getoond en er werd gelachen toen de koffie over die persoon heen kwam. De persoon die is achtergebleven ging ervan uit dat de persoon die zich verbrand heeft wel terug zou komt en snapt er niks van en vind dat de verbrande persoon zich aanstelt

Wat vinden jullie hiervan?

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had mijn partner zich eerst bij zijn ouders laten koelen en dan schonen kleren laten aantrekken thuis. Had hem zo niet naar huis laten gaan. Had mijn vriend zo weggegaan, had ik zeker even gebeld hoe het ging en gevraagd wanneer hij weer terugkwam

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Hmm, ik zou het ook niet leuk vinden als mensen gaan lachen als ik me verbrand. Als diegene dan weggaat met hetidee even schone kleding aan te doen maar komt niet terug dan zou ik bellen om te vragen hoe het gaat en of hij/zij nog terug komt.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,605
    8,357
    113
    Female
    Ik snap wel dat iemand die hete koffie over zich heen krijgt shaggerijnig wordt. Daar zou ik zelf even achteraan gebeld hebben om te vragen hoe het gaat. Die moet ook wel heel dichtbij hebben gewoond want anders zou ik diegene naar mijn eigen douche hebben gestuurd met de vraag of de partner even kleren kon halen.

5. Annette1981

Nov 11, 2016
    77
    0
    6
    Gebeurd standaard dit soort dingen en ik ben degene die mij altijd maar aanstelt en zeurt ben er zo klaar mee heb mij echt zeer gedaan

6. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik vind het wel wat overdreven, alleen met het lachen zou ik niet zo blij zijn.

En als ik de andere partner zou zijn, zou ik ook verwachten dat diegene nog terug zou komen, maar binnen die twee uur had ik wel allang gebeld.

Eliesje, Triangel and Chocolat like this.
  7. Annette1981

Nov 11, 2016
    77
    0
    6
    Had het verhaal bewust zo neutraal mogelijk geprobeerd neer te zetten, ik heb dus hete koffie over mijn benen heen gekregen brand nu nog. Ben een uur in bad gaan zitten en toen ik eruit kwam en zag dat er helemaal geen berichtje of iets was deed dit nog zeerder als de brandplekken....

8. twinkle star

Heb jij je verbrand of je partner?

9. Annette1981

Nov 11, 2016
    77
    0
    6
    Ik

10. twinkle star

Hier zou ik idd niet blij mee zijn.

Koelen moet je overigens zsm dus eigenlijk bij je schoonouders thuis al doen en niet ik bad maar onder stromend koud water. Beetje off topic maar voor een eventuele volgende keer.

11. Annette1981

Nov 11, 2016
    77
    0
    6
    Ging dus lastig werd gelijk geroepen heb hier geen kleding voor je door sm en vervolgens partner lachen en ik voelde het maar branden ben heel snel naar huis gegaan maar hij vind mij gauw een aansteller in alles

12. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wat je in je laatste bericht schrijft vind ik al een stuk minder tof. En inderdaad geen berichtje of belletje vind ik raar, dat had ik zelf absoluut wel gedaan.

Chocolat likes this.
  13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Ik vind verbranden helemaal niet om te lachen!!
    En jammer dat niemand meer vraagt hoe het dan gaat. Ik had dat zelf wel gedaan.
    Volgende keer wel meteen onder lauw stromend water.
    Als jullie dichtbij wonen had jij gewoon meteen kunnen koelen en je man kleren thuis halen voor je.
    Hoe gaat het nu met de brandplekken?

14. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

Sep 27, 2016
    1,218
    215
    63
    Female
    Nou, ik snap dat je boos bent. Hete koffie over je heen krijgen daar kun je je lelijk van verbranden. En dat hij niet eens even is komen kijken toen je lang wegbleef. Lekker leuk, maar niet heus.

15. jupke

jupke Niet meer actief

Waarom is je man dan geen schone kleren voor je gaan halen?

Dan kon je bij je schoonouders koelen.

En jij had je echt wel even mogen informeren bij je

16. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

Nov 9, 2013
    4,130
    2,517
    113
    Female
    Amsterdam
    Dit inderdaad. Het Is wel vreemd dat je niet meteen gaat koelen. Dat is toch het belangrijkste. Kleding is dan vies nou en.
    Erg lullig om je uit te gaan lachen. Zou ik ook pissig over zijn.

17. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Nou dit, ik had mooi iedereen gesommeerd om de tuinslang aan te geven of de douchekop bij mijn schoonouders en had het op mijn benen gezet en mijn man een broek laten halen.

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat de situatie gewoon verkeerd is ingeschat door de andere partij.
    Niemand (zeker je partner niet) lacht als jij echt pijn hebt. Ik denk dat jouw vertrek op hun overkwam dat jij beledigd was en niet omdat je zo'n pijn had?
    Het zou -juist als je pijn hebt- logischer zijn dat je blijft en daar direct onder de kraan koelt?

19. Misschien een gesprek met je partner aangaan en aangeven hoe het op jou overkwam?

Beterschap!

20. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik zou even bellen of het gaat en vragen of hij weer komt.
    Als het mij zou overkomen zou mijn man niet achter mij na hoeven te komen, een ongelukje kan gebeuren.

Share This Page