Hondenfluisteraar???

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wie van jullie heeft er weleens gehoord van een hondenfluisteraar die praat met honden en op die manier achter de problemen tussen hen en het baasje komt?

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    #2 allwoman, 15 aug 2011
    Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  3. Vagans

Vagans Niet meer actief

geloof daar nooit zo in!

zou voor een probleem eerder een gedragstherapeut inschakelen!

4. Silmarien

Silmarien Actief lid

26 feb 2010
    195
    0
    0
    Vooralsnog fulltime moeder ;)
    Fryslan
    Ik denk dat je meer hebt aan een goede gedragstherapeut. ;)

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    misschien ligt het meer aan de baas zelf??? ;);)

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    @ Ella Ja wie weet....;)

7. Leyni

Leyni Niet meer actief

Ik geloof ook niet zo in van die fluisteraars voor dieren. Dieren leven in het hier en nu. Hun gedrag kan natuurlijk wel beïnvloed worden door gebeurtenissen uit het verleden, maar in de meeste gevallen is dat gedrag ook weer te veranderen door sterk leiderschap.
    Ik sta eigenlijk heel erg achter de methodes van Cesar Millan, die al eerder genoemd is. Op National Geographic zenden ze elke avond een aflevering uit, en verder kan je ook makkelijk contact met hem opnemen via zijn site.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    @ Leyni
    Wij zijn ook helemaal gek van Cesar Millan. Zo bijzonder hoe hij alle problemen oplost...
    Maar kun je gewoon naar hem mailen dan met een probleem?????

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Met praten bereik je meestal vrij weinig bij dieren, het enigste wat zo'n dier begrijpt is de intonatie in je stem.
    Voor echte problemen met de hond kun je beter een gedragstherapeut inschakelen.

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

11. Leyni

Leyni Niet meer actief

Je kan via de site contact opnemen, moet je even kijken waar dat precies staat...
    Ik ben altijd opgegroeid met honden en heb er eigenlijk altijd een gehad, ook nooit problemen. Met de hond die mijn vriend al had hadden we echter vanaf het begin agressieproblemen. Geen enkele cursus of therapeut hielp, alleen de methode van Cesar wel. Inmiddels is onze andere hond overleden, maar zelfs bij haar merkte ik het verschil, ze luisterde ineens veel beter!
    Echt een aanrader.

Deel Deze Pagina