Dag, Ik heb vrijdag op 16 weken een echo gehad met geslachtbepaling. Wat zijn we blij met jou!! Nu vroeg de gynaecoloog of ik de baby al kon voelen maar dit is niet het geval. Bij de echo bleek dat mijn placenta achteraan ligt en ze zei dus dat het niet lang meer zal duren vooraleer ik de baby zal voelen... Ik zit hier nu al gans weekend te verlangen naar een eerste schop van de baby nu vraag ik me af, Wat moet je precies voelen? Ik weet dit dus echt niet hé
Ik voelde het met 17 weken voor het eerst. Ik ging even op bed liggen en toen voelde ik zomaar voor het eerst een schopje! Het voelde bij mij als een trillend spiertje in het begin.. Nu zijn het hele trappen
Ik voelde bij 20+2 voor het eerst bewust iets. Alsof er een luchtbelletje in mijn onderbuik zat. Een plopje, maar dan met een beetje druk er achter.
Ik voelde pas iets rond de 20 weken. Voelde echt plopjes. Komt allemaal wel. Zou je niet blind gaan staren dat je snel de baby gaat voelen. Mijn gyn zei dat de meeste vrouwen bij hun eerste kindje hun baby rond de 18-20 weken voor het eesrst voelen. Maar ja elke zwangerschap is anders en elke vrouw is anders. Kan dus ook nog langer duren. Ohh ligt er ook een beetje aan hoeveel vruchtwater je hebt. Als je veel hebt dan voel je het ook later.
Bij nummer 1 voelde ik het pas rond 21 weken, bij nummer 2 rond 17 weken. Bij de eerste lag de placenta achter, bij deze ligt de placenta voor
Ik voelde ukkie voor het eerst met 17 weken. Het voelde toen alsof er heeel licht werd getikt aan de binnenzijde van mijn buik. Manlief kon hem met 18 weken voor het eerst aan de buitenkant voelen...
Ik heb mijn placenta voor liggen en voelde rond 18 weken aan de zijkant van m'n buik gekriebel. Dat is ook wat je als eerste voelt, gekriebel of luchtbelletjes. Een schop voel je nog niet gelijk.
Ik voelde de baby al heel vroeg, zo rond de 14 weken. Toen voelde het als zeepbelletjes die uiteenspatten tegen de buikwand
Mijn placenta ligt ook achteraan. Ik kon de kleine meid met 18 weken voelen. En nu voelen mijn man en ik haar dagelijks trappelen
Ik voelde met 16 weken voor het eerst iets het voelde als een luchtbelletje wat knapt of een trillend spiertje.