Ik vind het juist vreemd als mensen beginnen met 1 euro voor een dure vakantie. Je weet dan toch wel dat het bedrag vrij hoog gaat worden. Dus kan me voorstellen dat als er voor een vakantie 1, 3, 5, 8 euro, enzv. staat geboden, iemand alvast een reelere prijs gaat bieden.
Ik vind vakantieveilingen altijd wel leuk. Heb al aan verschillende dingetjes meegedaan. En vaak gewonnen!!! Heb nog geen negatieve dingen meegemaakt eigelijk... Als ik het bod te hoog vind, bied ik gewoon niet!! Kijk meestal wel van te voren hoe duur normaal bepaalde kaartjes of zo kosten......
Maar dat is toch juist de charme van een dergelijke site? De kick om iets dergelijks voor een spotprijsje voor mekaar te krijgen?
mensen van vakantieveilingen zelf bieden zelf op die dingen. Wat volkomen illegaal is, bieden op je eigen dingen om een prijs te verhogen is verboden. Dat heeft een naam alleen kan ik er niet opkomen. Ik zag ook een keer iemand bieden; zo zag het biedingenlijstje eruit; Piet; 100 Piet; 80 Piet; 70 Piet; 55 Piet; 40 Piet; 20 Jan; 15 Paula; 10 Yeah right, Pietje biedt 85x over zn eigen bod heen, jaaaaaaa hoor.
zo 1 heb je nu op de bieding van preston palace is over 8 minuten afgelopen ik vind het de prijs opdrijven wat dat betreft werkt e-bay veel mooier en eerlijker
Veiling van de dag | 8 dagen naar de Turkse zon bovenstaande is echt erg. bied 7x over zichzelf heen, en gaat van 1 euro naar 400 euro in 5 minuten! wat een domme mensen bestaan er toch.