vraagje mbt werk en ziektewet...jullie mening?

Discussie in 'De lounge' gestart door francis78, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    De reactie van je leidinggevende had wel iets meer meelevender kunnen zijn inderdaad.
    Maar aan de andere kant zit wet poortwachter in haar nek te hijgen, dus heeft ze wel gelijk.
    En niet om je aan te vallen hoor, maar je kunt 's morgens wel je kindjes verzorgen, dus waarom zou je niet op je werk aangepaste werkzaamheden kunnen doen?
    Al houd je maar toezicht op een groep.
    Het is wel het probleem hoe je daar gaat komen.
    En daarover kan je overleggen met je leidinggevende, want als jij niets geregeld kunt krijgen wat vervoer betreft, dan horen hun daar iets voor te regelen.
    Het is tegenwoordig niet meer zo dat je weken thuis kunt zitten, ik moet zeggen dat de wet poortwachter in sommige gevallen goed is hoor, maar soms is het ook helemaal niet goed.
    Je kan ook te snel weer aan de slag gaan, wat soms nadelig is voor herstel.

Succes en beterschap.

2. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    #22 francis78, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    Ik snap het ook best van mijn werkgever, die heeft ook met regels vanhogerhand te maken en nogmaals, ik wil best aan de slag.
    Mijn kinderen verzorgen is niet een kwestie van kunnen, maar MOETEN. Ik heb er behoorlijk moeite mee en krijg er veel pijnklachten door. Maar je kunt je kinderen toch niet in een vieze luier laten lopen? Mijn man is de hele week van huis als vrachtwagenchauffeur, dus daar kan ik niet op terugvallen.
    Zal ook zeker niet aanvallend zijn bedoeld, maar hierin heb je het niet zelf voor het zeggen, die vergelijking gaat een beetje mank mijns inziens....
    En ja, ik zal ook zeker wel administratie kunnen doen, geen probleem....

Deel Deze Pagina