ik begin weer last te krijgen van hooikoorts! Met name van mijn ogen en neus... wat gebruiken jullie er nu voor? wat mag je gebruiken?
oogdruppels mogen sowieso, maar twijfel over de neusspray.. otrivin mag je nu ook, misschien dan ook die voor hooikoorts? zal de dokter eens bellen!
Ik heb op doktersrecept een neusspray. Natriumcromoglicaat Sandoz. Ik heb gebeld met de assistent. Die heeft het besproken met de huisarts en toen heb ik deze spray gekregen. Ik zou even bellen met je huisarts.
Ik heb Ceterizine voorgeschreven gekregen, er heeft ook al een topic over gestaan in de lounge en veel meiden gebruiken tijdens hun zwangerschap gewoon Ceterizine. Werkt heel goed!
Ik mocht niks gebruiken. Werd ter strengste verboden. Dus we proberen onns er doorheen te slaan. Maar volgens mij verschilt dat per ha
Ik ben op aanraden van een vriendin begonnen met homeopatische korreltjes. Deze zijn niet schadelijk! Of ze helpen weet ik nog niet, maar zij was er erg over te spreken. Er zijn trouwens wel meer homeopatische middeltjes die je wel mag gebruiken hoor. Mijn ervaring is alleen dat wat voor de een werkt voor ander niets doet en andersom.
Hoi, ik heb hooikoorts en ook eczeem en allergie voor huisstof noem alles maar op.. Ik heb voor mijn zwangerschap uitgezocht wat ik mocht gebruiken en de antihistaminica Tavegyl (Clemastine) mag je tijdens de zwangerschap gebruiken. Ik probeer het als laatste redmiddel te nemen en tot nu toe heb ik er in de hele zwangerschap misschien 20 nodig gehad (normaal moest ik dagelijks iets nemen) Dit is goedgekeurd door de gyneacologen van het Radboud ziekenhuis in Nijmegen en mijn huisarts wist dit ook. Ik moet het soms gewoon nemen heb het anders niet meer....