Tsjaa soms kan er ook wel eens iets mis gaan in de sorteercentra... Dus om nou te zeggen dat ze zeer zeker na de kerst op de bus zijn gedaan os een beetje vreemd.
Sowieso ga ik niets terug sturen, zij hebben mij ontzettend laten vallen op het moment dat ik ze het hardst nodig had voor de zoveelste keer, dus ben er klaar mee. Alleen vind ik het wel fijn om te weten of ze het na het laatste incident hebben verzonden of ervoor
Ik kan mij niet voorstellen dat een brief van sandd er 2 weken over doet om aan te komen. Post nl wel rond de kerst.
Het zeggen en gevoelsmatig is nogal een verschil inderdaad . Helaas gaat het niet zo makkelijk. Maar ik hoef ze nooit meer te zien. Nu alleen alles "even" verwerken en een plekje geven.
En waarom zou er niet iets mis kunnen gaan waardoor het langer duurt...? Het duurt sowieso al 3 dagen langer als het een sorteerfout is.. als dr bezorger het vergeet gelijk retour te doen of de kratten vergeet weg te zetten duurt het nog eens 3/4 dagen... En ook in de centrums kunnen dingen verkeerd gaan
Mijn kerstkaarten zijn via Sandd overigens bijna 3 weken onderweg geweest (voor de 19e verstuurd) en zijn ALLEMAAL na kerst aangekomen.
Ja, erg eigenlijk he! Als ze allemaal te laat zijn is het logisch. Maar ik sprak mijn moeder en die had van hetzelfde gezin tussen kerst en oud & nieuw de kaart ontvangen.
Ga je nou serieus Sand bellen om te vragen om hun erachter kunnen komen wanneer jouw post verzonden is?
Nee, want inmiddels weet ik dat het de wijkcode is die op de sticker staat. Ik ga hier verder niet vertellen waarom maar voor mij is het belangrijk om te weten wanneer het is verzonden
Oh ok Omdat je zei; ja dat ga ik zeker doen, toen iemand dat zei en je al wist dat het de wijkcode was. Ik hoed de reden ook niet te weten hoor, maar dat bellen vond ik lichterlijk overdreven, vandaar mijn reactie
Tja.. ik niet ik wilde ook gaan bellen. Ook nadat ik wist dat het die code in hield. Maar heb me later bedacht omdat ze mij toch niet meer kunnen vertellen. Ik weet in ieder geval genoeg! Thnx allemaal voor het meedenken. @Beheer hier mag een slotje op!
Mijn vader stuurt de kindjes hier altijd een eigen kerstkaart. Dus 3 kaarten, met precies hetzelfde handschrift erop, vertrekken precies tegelijkertijd uit dezelfde bus en moeten naar precies hetzelfde adres. Toch waren er twee op dezelfde dag aangekomen, en eentje 2 weken later.