wisten jullie dat de HEMA nu ook zwangerschapstesten heeft? zag ze gisteren toevallig liggen en ze kosten geen drol! hihi volgens mij waren ze 6.25 ... zijn de eigen merken van de kruidvat en da enzo volgens mij ook allemaal. ok dit was ff een weetje en mss wisten jullie dat al maar ik wou het toch ff melden, vond het wel grappig. een test van de HEMA ... hihi zouden die betrouwbaar zijn? xxx Swiggy
ze moeten goed zijn, ze mogen niet verkocht worden als ze niet goed zijn. Alle etenswaren en goederen worden allemaal gekeurd voordat deze in de schappen liggen.
nee wist ik niet, nu wel (gelukkig) niet meer nodig ik hou ook van de Hema, gister weer leuke baby-spulletjes gekocht !
nou idd maar bij de hema kun je echt alles halen! ik haal altijd de toastjes spul enzo allemaal, asl ik een keertje een ander saladetje ofzo op tafel wil zetten. en nu dit! hihi maar jimmy je laat het nog wel ff weten he? ik duim voor je! xxx Swiggy
Dame's dit is reclamen maken voor de concurent dus moet ik helaas een slotje plaatsen sorry maar regeltjes zijn regeltjes