hallo allemaal, wat ik nou weer had.... zondag op maandag nacht heb ik flinke pijnen in mn re- onderbuik gehad. Ik heb mn blinde darm laten verwijderen, dat was het dus niet maar de pijn was wel net zo hevig. kon niet 'normaal' in bed liggen alleen maar met mn knieen helemaal opgetrokken. ook kon ik niet rechtop lopen. Toen ik naar het toilet ging (dacht dat er misschien wat ontlasting dwars zat) had ik rose op mn papiertje..... Wat denken jullie? grtjes Angeliekje
Hee angeliekje... Heb je toevallig net je eisprong gehad? Soms kan je je ovulatie voelen... En toevallig ook nog net geklust? Ik had namelijk bij mn eisprong de laatste keer ook zo'n vreselijke buikkrampen.. bleek later dat t de bevruchting was geweest... Mag natuurlijk niet te lang duren.. anders maar even de huisarts bellen!
he allemaal, het is uiteindelijk allemaal niet goed afgelopen... . Ben de vrijdag voor de pasen met spoed naar het ziekenhuis gebracht en geopereerd. Ik was 5 1/2 week zwanger maar het zat genesteld in mn eileider... buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig hebben ze een eileider besparende operatie kunnen doen omdat ik nog zo jong ben. wel klote dit in mn 'eerste keer' emo wel pittig... voorlopig niet zwanger worden dus ben voorlopig ff weg hiero..... grtjes Angeliekje
Wat erg voor je! O meisje ik hoop voor je dat je snel wel weer zwanger bent en dat dan alles wel goed mag gaan!
Hey Angeliekje, Mocht je dit nog lezen: wat ontzettend naar voor je...Zeker voor een eerste keer. Op zich wel goed natuurlijk dat ze de eileider hebben kunnen sparen, maar toch...ik hoop dat je snel volledig zult herstellen en daarna alsnog zwanger zult worden. Heel veel sterkte de komende tijd in ieder geval!