hallo ik ben nu bijna 6 weken zwanger en gebruikte hiervoor altijd de pil mercilon niemand is er van op de hoogte dat ik zwanger ben nu krijgen sommige mensen per 1 januari een andere pil merkloos een vriendin van mij ook die heeft de pil voor een jaar besteld via de dokter en kreeg ook een merkloos pilletje we houden elkaar altijd op de hoogte maar ik kan er nu niet over meepraten heeft er misschien iemand pas mercilon besteld zodat die mij misschien aan een antwoord kan helpen vind het erg vervelend zo maar wil het nog even geheim houden en niet door de mand vallen groetjes eva
Ik begrijp je vraag niet helemaal... wil je nu weten wat voor ervaringen andere vrouwen hebben met mercilon, zodat jij je vriendin "jouw" ervaringen ermee kan vertellen? Ik heb 15 jaar geleden mercilon gebruikt (weet niet of die pil sindsdien van samenstelling verandert is) maar na een maand of 6 ben ik overgestapt naar microgynon. de reden was dat ik met mercilon steeds doorbraakbloedingen had, voor mij was die pil dus niet zo geschikt.