Hoi, Jill heeft nu sinds gisteren dat ze slecht de flessen drinkt. Constant even drinken, huilen enz. Nu heeft ze ook last van krampjes maar gister en vandaag toch ontlasting gehad. Vanochtend was t weer steeds drinken en dan weer huilen. Ze heeft een wat wittig laagje op dr tong. Om 9 uur heeft ze gedronken, had dat laagje niet weg moeten zijn nu als t melk zou zijn? Verder drinkt ze wel gewoon goed aan mijn borst ( met tepelhoed). Speentje wil ze ook wel gewoon. Wat denken jullie? Zou t spruw zijn? Zelf denk ik dat ik t ook weer heb, mijn borsten jeuken ontzetten, vooral als ze bij me drinkt. En ik heb er ook wat last van, flinke steken af en toe. Debby
K heb net de huisarts gebeld en ik moet straks een medicijntje ophalen voor dr. Raar toch eigenlijk? Dat ze dr niet eens even willen zien, voor het zelfde geld is het geen spruw. Ben er wel bijna zeker van maar toch. Debby
Ties heeft ´t ook en ik hoefde ook niet langs te komen bij de dokter. Blijkbaar was mijn omschrijving genoeg reden om gewoon de Dactarin voor te schrijven. Als het echt spruw is, kun je de witte aanslag ook niet wegvegen van ´t tongetje, met een wattenstaafje bijvoorbeeld. Heb je trouwens ook iets voor jezelf gevraagd, want anders blijf je elkaar toch nog besmetten... Succes ermee.
Ja, ik heb weer een zalfje gehad. Die andere was nog niet op en ik heb toch nog elke dag gesmeerd. Misschien niet zo trouw als in t begin maar toch. Ik heb haar net de eerste dosis gegeven, hopelijk werkt t snel.