hey meiden, toch nog ff een vraagje, om nog ff samentevatten, Zaterdag drie druppels bloed, zondag ochtend 3 druppels, tegen 7 uur onwijs veel buikpijn en bloed met afvegen, half 8 het vruchtje verloren, daarna geen bloed en 's avond ook weeer 3 druppel maar wel steeds met afvegen... heb dus zondag een miskraam gehad, maar daarna amper/bijna niet gebloed en sinds gisteren af en toe bruinigeafscheiding.... is dit wel normaal? Ik weet het niet meer, gelukkig morgen anar de gyn.. hoop toch wat antwoorden van jullie ervaringsdeskundigen te krijgen... liefs mandy
Hoi Mandy, Wat naar voor je joh... Wat ik nog weet van mijn vorige mk is dat ik echt niet veel bloedverlies heb gehad. Na de echte mk heb ik nog een weekje gebloed, maar was echt heel weinig. Bij de gyn bleek dat alles toch weer 'schoon' was. Fijn dat je morgen terecht kunt, dan weet je ook of alles goed zit. Veel sterkte meid! Liefs Gwenn.
Hey MAndy, Klinkt heel herkenbaar. NA mijn eerste miskraam heb ik nog een paar dagen bloed verloren en daarna ook nog enkele dagen bruine afschediding. Tweede keer gecurreteerd, nauwelijks bloed verloren nadien. Succes morgen! Kike