Dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Kom ik bij de groenteboer, wil ik mijn pasje in de automaat stoppen, zegt die vrouw dat ik niet hoef te betalen. Was er een uur daarvoor een klant geweest die geld had gedoneerd. De winkelier mocht dus net zolang boodschappen weggeven tot het geld op was. Ik wist ff niet wat ik moest zeggen.. Heb nog geopperd dat iemand anders het misschien beter kon gebruiken, maar de winkelier zei dat ik er van moest genieten. Ben verbaasd naar buiten gelopen. Is toch bijzonder? Echt nog nooit meegemaakt...
Wat een leuk initiatief. Heb ik ook nog nooit gehoord trouwens. Super toch! Geniet van je groente en fruit
Wauw dta is wel erg bijzonder zeg, wel super leuk om dat eens mee te maken al zou ik me ook direct schuldig voelen omdat er mensen zouden zijn die het harder nodig zouden hebben
Ja stom is dat dan ik denk dan ook direct van maar ....... Eigenlijk is dat niet nodig maarja dat gevoel hè?
Jeetje, ik zou me denk ik ook schuldig voelen... Maar het is wel fijn natuurlijk. Dat er mensen zijn die zo gul zijn zeg
Dat is echt een leuk idee Al zou ik bang zijn voor mensen die het horen en expres meer in hun wagentje gaan gooien. Maar je hoeft je niet schuldig te voelen, lekkere meevaller toch? Mag ook wel eens!
Dat zou ik ook meteen denken dat mensen het horen en ineens de halve groentewinkel inslaan Maar wat super TS! Ik zou ook helemaal overdonderd zijn!