Welke vilttip eyeliner?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 1 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ben op zoek naar een goede eyeliner met vilttip.
    Ik gebruik nu die van Hema maar de punt word snel slap en flubberig.

Eyeliners met kwastje wil ik dus absoluut niet, en ik gebruik alleen zwart.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik heb er ooit een van bourjois gehad. Erg fijn!
    Nu het draaipotloodje van Hema.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik ben eruit dat ik het eigenlijk toch niet zo ideaal vind :)
    Ben weer terug geschakeld naar ouderwetse potloodjes :)

Meestal van Hema of van catrice.

4. Blays

Blays Niet meer actief

Ik gebruik van die draaidingen van de Essence van Kruidvat, heel goedkoop en blijft erg lang zitten! Bij mij is de eyeliner altijd zo weg, en met deze niet.

5. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van Lancôme. blijft perfect zitten en het kwatje blijft ook goed. Wel wat prijziger, maar absoluut een aanrader

6. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    *kwastje* :D

7. Saskia78

Essence is volgens mij van de zelfde fabrikant als catrice :)

Dat was met de nagellak ook zo...
    Em inderdaad, de catrice eyeliner blijft altijd goed zitten :)

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Maar de "draaidingen" zijn dat ook potloodjes? Want die vind ik niet fijn, wil echt wel een vloeibare.
    (essence/catrice is trouwens wel erg goed, de foundation is ook echt super!)

Piekelotje, maak dat je wegkomt met je kwastje hahaha!:p

Bij mjn onderooglid gebruik ik de eyeliner een beetje tussen mijn wimpers, dat lukt dus nooit goed met potloodje en kwastje.

9. Saskia78

@deelight: het voelt wat meer als viltstift.. Maar het is wel een potlood ja... Alleen heel zacht.

Hier geen grootverbruiker van makeup... Maar enorm merktrouw wat betreft catrice. Niet omdat het gewoon fijne makeup is maar ze hebben ook altijd wel iets leuks!
    En sinds ik ontdekte dat essence eigenlijk hetzelfde is... Mag ik de kruidvat alleen nog maar in als het echt nodig is.
    Want windowshoppen... Kost echt te veel geld :)

Bn namelijk wel ernstig nagellak-verslaafd :)

10. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Ik heb momenteel die van miss sporty en ben er eigenlijk wel erg tevreden over, en het grote pluspunt het is vloeibaar en heeft GEEN kwastje:D

11. Saskia78

Je giet het gewoon zo in je oog? :D

Ben wel benieuwd wat er wel aan zit...

12. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik heb alles al uitgeprobeerd. Essence, maar die prikte enorm in mijn ogen. Max factor (echt mijn merk!), maar die liep uit bij de eerste lachbui. Knap, als het boven je ogen zit... Eigen merk van de etos, maar het kwastje is niet fijn. En ga zo maar door..

Uiteindelijk de superliner van L'oreal gekocht, en dat was hem! Blijft lang zitten (zelfs als ik heel stout mijn mascara 2 dagen laat zitten ivm tijdgebrek). Het kwastje is heeeeel fijntjes maar kan toch wat dikkere lijnen zetten als je hem iets schuin houdt. Ook gaat hij al zeker een half jaar mee, iets wat bij mij zeer ongebruikelijk is. Meestal moet ik na een maand al een nieuwe aanschaffen...

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook een Essence draaipotlooddingetjes fan ;). Het voelt meer als, ja, vettige stift?

14. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Whahaha grapjas maar er zit zeg maar een soort flexibel stiftje aan weet niet helemaal hoe ik dit moet uitleggen in iedergeval geen kwastje of harde punt

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Saskia, okee dat is dus niet wat ik zoek. Want daarmee kan je niet super fijn werken meestal.

woez, dat is wat ik zoek! Waar koop je nog miss sporty tegenwoordig? Wist niet dat dat nog bestond?

sietsie, een kwastje dus, geen vilttip?

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb een vilttip eyeliner van Yves Rocher

17. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ooh nee sorry, het is wel een vilttip hoor! Ik zeg automatisch kwastje, omdat ik het woord vilttip niet kende, haha.

18. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Wat grappig, ik ben juist een kwastjes-fan omdat ik daarmee veel fijner kan werken! Het spul is meestal veel dunner bij kwastjes en veel te dik naar mijn zin bij vilttips. Maar kan ook aan het merk liggen natuurlijk.

19. Saskia78

Mja.. Ik had een mooie vilttip gekocht in Oostenrijk.. Niet te dik, niet te dun..
    Maar het lijkt wel alsof je met een viltstift op een stuk glas probeert te schrijven.. Oftewel je ziet bijna niks :(

En in .nl niks vergelijkbaars kunnen vinden qua dikte.. Dus vandaar terug bij de potloodjes.

Deel Deze Pagina