Gisteren begonnen met ovutesten. Klopt het dat die niet werken als je PCOS hebt? Dat ze altijd posi zijn? Groetjes!!
ze kunnen met pcos een vals posi uitslag geven ja, maar dat hoeft niet. (mijn nicht heeft pco en testte nooit posi) heb je pcos of ben je er bang voor?
Ik heb zelf altijd een streep op een ovu test, maar nog nooit een echte positieve gehad (ook geen eisprong). Dus bij mij nooit vals posi met pcos.
Hey tata, Ik heb pcos en heb eigenlijk altijd op mijn ovutesten lichte streepjes. Nu had ik afgelopen ronde een vet posi test (3 dagen lang zowat) én eipijn en zelfs dat is waarschijnlijk een truc geweest van mijn lichaam, want ik ben nog steeds niet ongi en zit al 10 dagen na mijn nod op basis van die ovutest.... Dus eigenlijk is het zonde van je geld. Misschien kun je beter gaan tempen. Stuk goedkoper en betrouwbaarder!
Hai, Mijn gyn had ook gezegd dat ovu-testen geen nut hadden, maar ik had er 5 liggen. Ik had wat slijm en dacht....eens kijken wat de test zegt en die was dus posi. Helaas was dat de volgende dag ook. Vandaag ga ik nog eens testen voor de gein. Als ie nu nega is, zou dat mooi zijn. @marieke....ja ik heb pcos Fijne avond, dames!
Ik wil je niet laten schrikken. Maar ik heb pco,laatste paar maanden ben ik ook ovutesten gaan gebruiken. Ik slik clomid 150 en heb elke maand een eisprong gehad en netjes na 14 dagen kwam mijn ongi. Op de laatste periode, ik ben nu al sinds 15 april aan het wachten,uiteindelijk was ik toch maar naar mijn gyn gegaan en wat blijkt. Je lichaam kan een bepaald waarde vasthouden,waardoor je lichaam denkt dat het zwanger is terwijl dat eigenlijk niet is,vergelijkbaar met schijnzwangerschap. Nu ben ik aan het wachten totdat mijn lichaam "wakker"word.
Wow, wat vervelend voor je! Mijn ovu-test van gisteren was nega. Dit na 4 positieve. Ik denk dat dat dus wel klopt. Groetjes!
Hmm die vraag had ik dus ook. Had gisteren streepje en vandaag maar nog niet zo donker als hij moet zijn. Ik hoop dat hij er aan komt haha maar heb zo m'n twijfels. @ mercedes Wat vervelend zeg! Hopelijk kan je snel weer verder!
ik heb ook PCOS, en vorige maand ook ovu testjes gebruikt! OP dag 11,12 was mijn ovu testje negatief, en dag 13 en 14 was het positief! Dus bij mij werkte het wel, en waarom zou het vals zijn? Ik heb ook mijn eisprong gevoeld en uit mijn bloed bleek dat ik ook een goeie eisprong heb gehad??
Ik heb gelezen op internet dat ze vals positief kunnen zijn bij Pco, maar dan is ie altijd positief. Bij mij dus niet. Ik heb de eisprong ook gevoeld, maar heb nog steeds een zeurend gevoel links. Vreemd?? Fijn weekend!
@ mercedes, maar hoe zit dat precies met wat jij vertelt over dat je lichaam waardes vasthoudt waardoor het denkt zwanger te zijn? Welke waardes zijn dat? Ik ben op basis van die posi ovutest nu namelijk 17 dagen overtijd en zit inmiddels op cyclusdag 55....