wat ik me afvraag, als je alleen licht posi en nega testen heb gehad, ben je dan zwanger? je mvm test had toch wel donkerder moeten zijn. die van mij was ook knalpositief bij 5 weken 3 dagen. veel succes in elk geval, hopelijk krijg je goed nieuws!
Spannend Staartje, nu hopen dat je ook een dikke vette streep op haar test krijgt. Heb je zelf tussendoor nog getest? En woensdag echo toch?
Wat knap van je zeg dat je tussendoor niet meer getest hebt! Dat had ik niet volgehouden denk ik. Dat maakt het extra spannend vanavond. Geen zorgen maken hoor!
idd knap! ik heb net zolang doorgetest tot het streepje heel donker was en daarna nog een keer hihi. succes vavavond
me test van moeders voor moeders is nog steeds niet goed positief nu moet ik weer wachten tot de echo woensdag
Balen staartje, dat is niet zulk goed nieuws. Laten we hopen dat je gewoon niet zo snel HGC aanmaakt. Heel veel succes bij de echo morgen. Zal voor je duimen. x Bloempje83
tets van vanmiddag was weer donkerder als die 05-05 en 06-05 gelukkig heb ik morgen die echo hier wordt ik echt gek van als het niet zo is is het niet zo maar hier wordt ik echt onzeker van !!!
Het zou echt kunnen zijn dat je minder lang zwanger bent hoor. Echt goed zaad kan 10 dagen in leven blijven heb ik gisteren ergens gelezen. Dus je eisprong kan best later geweest zijn. Veel succes.
hey jullie zullen het niet geloven ik ben gewoon zwanger alleen minder ver als ik dacht ongeveer 4 weken er was alleen een verdikking van slijm in de baarmoeder te zien nog geen vrucht zak nou heel klein ik vroeg nog of dat niet van de curretage kon zijn maar dat kon niet zij ze zij dacht ook dat ik omdat me testen al 21-04 licht positief waren dat dat nog van de curretage kwam dat dan nog in je bloed zit en dan later toch via de urine eruit komt en dat ik nu dan op dag 23 zit ongeveer dus ik test over 5 dagen nog een keer en ik moet over 2 weken terug komen me temp was vanmorgen ook 36,9 zo hoog is die nog niet geweest deze 50 dagen van me rare cyclus ben benieuwd
GEFELICITEERD! Dus toen je positief testte was je nog eigenlijk niet zwanger en nu ben je toevallig toch alsnog zwanger! Wel heel fijn voor je zeg, anders had het nu mooi @#$#$ voor je geweest! Geniet ervan, hopelijk blijft dit kleintje zitten