als de innesteling al is geweest..

Discussion in 'Zwanger worden' started by zonnetjes, Nov 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    als je weet dat je innesteling al is geweest en je bent nu aan het wachten op de dag dat of je ongi moet worden of mag gaan testen, klussen jullie dan nog om de dag of wordt het dan stukken minder?

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

wij klussen gewoon als we zin hebben, dus als niet om de dag of dagelijks zin hebt word t minder :D

3. borsatofan

borsatofan Actief lid

Oct 8, 2006
    382
    0
    0
    wij klusten /klussen elke dag, van einde menstruatie tot aan eventueel nieuwe menstruatieweek..

Het kan nooit teveel zijn...te weinig wel vrees ik...

4. Ciske

Ciske Lid

Nov 21, 2006
    85
    0
    0
    wij klussen om de dag van einde menstruatie tot aan begin volgende menstruatie :)
    Denk dat we zo meest kans maken.

SaluKus
    Cis

5. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Ciske, blijft het dan nog wel leuk? Ik kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment aan een 'moetje' moet...

6. Niet meer actief

hihi, kon/kun je dan nog wel normaal lopen?!

7. Ciske

Ciske Lid

Nov 21, 2006
    85
    0
    0
    We klussen omdat we er zin in hebben hoor, het is niet van moeten. We zitten in ronde 2 en dus zijn we nog niet tè gefixeerd bezig. Dus het is zeker nog leuk ;)

SaluKus
    Cis

8. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    klussen om de dag is wa beter voor het zaad kwaliteit maar dat terzijde.. rond je ovu zou ik dan elke dga gaan..

na mijn ei klussen we wanneer we zin hebben.. een aantal dagen voor mijn ei klussen we om de dag..maar we willen proberen elke dag vanafd dat ik mijn ei kan krijgen en dat verschilt 18 tot dag 24 van cyclus dag totdat ik dus mijn ei gehad heb

9. VickyS

VickyS Actief lid

Oct 11, 2006
    191
    0
    0
    België
    Hoe weet je dat de innesteling is gebeurd ?
    Want dan word je uiteraard niet meer ongi hé.
    En dan kan je inderdaad klussen wanneer je er zin in hebt omdat je dan zwanger bent.

Share This Page