als je weet dat je innesteling al is geweest en je bent nu aan het wachten op de dag dat of je ongi moet worden of mag gaan testen, klussen jullie dan nog om de dag of wordt het dan stukken minder?
wij klusten /klussen elke dag, van einde menstruatie tot aan eventueel nieuwe menstruatieweek.. Het kan nooit teveel zijn...te weinig wel vrees ik...
wij klussen om de dag van einde menstruatie tot aan begin volgende menstruatie Denk dat we zo meest kans maken. SaluKus Cis
Ciske, blijft het dan nog wel leuk? Ik kan me voorstellen dat je dan op een gegeven moment aan een 'moetje' moet...
We klussen omdat we er zin in hebben hoor, het is niet van moeten. We zitten in ronde 2 en dus zijn we nog niet tè gefixeerd bezig. Dus het is zeker nog leuk SaluKus Cis
klussen om de dag is wa beter voor het zaad kwaliteit maar dat terzijde.. rond je ovu zou ik dan elke dga gaan.. na mijn ei klussen we wanneer we zin hebben.. een aantal dagen voor mijn ei klussen we om de dag..maar we willen proberen elke dag vanafd dat ik mijn ei kan krijgen en dat verschilt 18 tot dag 24 van cyclus dag totdat ik dus mijn ei gehad heb
Hoe weet je dat de innesteling is gebeurd ? Want dan word je uiteraard niet meer ongi hé. En dan kan je inderdaad klussen wanneer je er zin in hebt omdat je dan zwanger bent.