Winterbaby

Discussion in 'De babyuitzet' started by BabeBabe, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wat moet er komen voor een winterbaby?

kruiken, kruikzakken, check,
    kinderwagen met dekentje heb ik (heb van die 'fleece' dekens en zelfs een dekbedje ding voor in de kinderwagen)
    maar iets van wikkeldoeken? doe je je baby in de winter een jasje/vestje aan als ze in de kindereagen liggen en je gaat wandelen ofzo? of doe je dan in de kleren in zo'n wikkeldoek? en moet dat dan zo'n dikke lodger ding zijn? ik heb geen idee whahaha, ik had een zomerbaby 4 jaar geleden, dus hydrofieldoeken waren prima haha, het was ook nog es heerlijke lente en heerlijke zomer, dus helemaal geen lodger dingen en wrappers of een maxicosi ding? moet ik dat ook halen? is er ook een alles in 1?

wat en vragen :p

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb niet zoveel anders tussen mijn zomer en winterbaby (ook ruim 4 jaar ertussen).
    Wel heb een voetenzak voor de maxicosi geleend van mijn zusje, omdat ik vaak naar school moest de oudste te halen met de auto. Naar buiten met de kinderwagen ook een jasje extra. Maar niet zo heel dik. Ik deed liever een dekentje extra, dat kun je makkelijker weghalen.

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Ik deed in de wandelwagen altijd een berenpakje aan. Vond ik minder gedoe dan een jasje met dekentje enzo.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    mn oudste is van aug en jongste van okt, er zit niet veel verschil in wat ik nodig had.
    Kruiken heb je ook in de zomer nodig voor de eerste uren en evt nog langer.

Qua kleertjes ook tzelfde, gewoon lekker soepele pakjes en lekker dekentje voor in de wagen.

Ik had voor mn oudste ook een dekbed voor in de wagen (gekregen bij mn mutsy) maar dat heb ik eigenlijk niet gebruikt. Met jasje en mutsje, of pakje onder dat dekbed was veel te warm. Ze kwam er zwetend uit terwijl t vroor, dat is ook niet de bedoeling

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

May 14, 2010
    1,216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lodger wrapper van fleece vond ik ideaal in de winter! Hier ging zoon gewoon in zn kleertjes in de wrapper, alleen mutsje op, had hij het prima warm, ook toen het mega vroor (zelfs toen kwam hij er nog enorm warm uit) Ik vind jasjes nl altijd zo'n gedoe bij die kleintjes. Nu was het bij thuiskomst: wrapper helemaal open leggen, evt dun dekentje over hem heen en hij kon lekker doortukken in de wagen

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

2 winter baby's. Ik had een voetenzak voor in de maxicosi. Vond dat toch wel een uitvinding, want dan hoefde ik voor dat kleine stukje naar de auto geen jasje aan te doen. We hebben er een van Koeka.

In de kinderwagen had ze vaak een jasje of zo'n warm pakje aan over dr kleertjes. En we hadden een deken in de wagen liggen, wederom van Koeka haha. Helemaal in het begin legde ik ook een kruik bij de voetjes als we naar buiten gingen.

Share This Page