Vraagje n.a.v. val van trap

Discussie in 'De lounge' gestart door Kari, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ook ff langs de huisarts gaan, maar het ziet er uit als een flinke kneuzing met onderhuidse blauwe plek.

2. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ik ben me al rot aan het smeren met Arnica, heb ook pilletjes.
    Bult wordt niet minder helaas. Aan de reacties te lezen moet
    ik dus gewoon nog ff geduld hebben. Was zondag al naar
    huisarts en dat blauwe is normaal. Het krijgt nu alle kleuren
    van de regenboog haha. Maar die bult aaaaaargh. En ik heb al
    behoorlijke heupen ....;)

3. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg. Veel beterschap.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zou toch echt langs de huisarts gaan. Een van mijn dochters is zo'n anderhalf jaar terug ook van de trap gevallen en zij heeft nu nóg een harde schijf/plek in haar bil! Wij zijn toen niet geweest, dom!

5. carebear

carebear Niet meer actief

Als het warm voelt is dat niet goed toch.
    Even langs de dokter is geen moeite.
    Grote donkere plekken zeg zo!

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Och meid toch! Ik schrik er gewoon van!

Ik zou echt even morgen naar je huisarts gaan hoor!
    Dat blauwe ziet er erg uit maar gaat wel weg uiteindelijk ja, maar die bulten zou ik toch eens even nader naar laten kijken.

Het kan makkelijk zijn dat je doorbloeding niet goed is en dat de zenuwen beschadigd zijn.
    Dmv stroomstootjes kan de boel weer op gang geholpen worden.

Beterschap!

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Heftig, zal wel flink geschrokken zijn! Heb je het gekoeld nadat je gevallen was?

Ooit een keer keihard van een paard gestuiterd. Onderbeen werd zo blauw/paars dat het inderdaad zwart leek. En het was zegmaar gelijk aan m'n bovenbeen qua dikte:) Was met 2/3 weken weg.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Jeetje zeg, wat heftig! Zou dat zeker even na laten kijken, ook al zou t normaal zijn, just to be sure!

9. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Pfieuw, die foto is schrikken! Ik zou er ook even naar laten kijken. Niet dat er een bloedpropje zit die opeens los kan schieten oid?! Ik ben een nitwit weet niet eens of dat kan maar goed lijkt mij anders. Heb wel eens met hockey of vallen tijdens het schaatsen moeten dealen. Dat was dan wel blauw, paars, zwart rood, maar nooit zo groot, lang en heftig! Beterschap!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit kan wel maanden gaan duren eer dat het helemaal weg is.
    Grote kans ook dat er een rest blijft zitten dus je blijft een onderhuidse bult voelen,het zgn littekenweefsel.
    Dagelijks masseren met vsm blauwe plekken zalf stimuleert de doorbloeding en voorkomt ophoping.
    Onze middelste dochter is een aantal jaren terug frontaal tegen een lantaarnpaal gereden en had toen een dik blauw ei bovenop haar jukbeen.
    Heeft maanden geduurd eer dat het helemaal was verdwenen.Nu ruim 2 jaar later voel je nog een klein bultje zitten maar dat zie je niet en is echt heel klein.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    PS:ik zou het wel voor de zekerheid bij de huisarts laten beoordelen.Ziet er erg heftig uit.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Kari, hoe is het met je? Ben je nog naar de huisarts geweest?

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wow! Ik heb wel eens zo'n zelfde kleur gehad als 'blauwe' plek, maar nooit zo verschrikkelijk groot! :$ Wat een val is dat geweest. Doe je voortaan iets voorzichtiger? Jeetje. Beterschap en sterkte ermee.

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik zou langs de ha gaan.. echt even nar laten kijken.

verder zo blauw herken ik, zelf na een spatader operatie ook een heel blauw been met een ei erop gehad. waar later ook vocht in ging ophopen. het blauw zakte van boven af tot aan mijn onderbeen. en had alle kleuren van de regenboog.. en werd daarna donker blauw, paars en zelfs bijna zwart.
    ik zou echt voor de zekerheid even langs je ha gaan.

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ja hoor, ik doe wat voorzichtiger, heb al stappen ondernomen. Mijn sloffen van de Action weggegooid en sloffen met antislib aangeschaft ;)

Ben nog even geweest, maar die bult is littekenweefsel wat ook een beetje weggemasseerd kan worden. Ben al bezig maar doet zeer! Kan dus nog weken duren!

Deel Deze Pagina