steken tijdens gemeenschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bibilv, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Beste (bijna) moeders,

Ik heb even een waslijstje met klachten die ik niet kan verklaren hier komt ie:

Opgeblazen buik,steken in onderbuik de hele dag ( heel erg tijdens gemeenschap),lage rugpijn, waterige afscheding lijkt net of ik in mijn broek heb geplast en het is niet rekbaar, gevoelige borsten had ik voorheen nog ggeen last van.

Nu dagt ik dus mijn eispronng omdat vanmorgen mijn temp 0.3 graden hoger was 36.9.
    Maar zit al op dat 27 van mijn cyclus en mijn langste cyclus is 37 dagen.
    Dus voor de zekerheid toch maar geknuffeld.
    Maat het deed dus egt pijn in mijn onderbuik bijna ondragelijk..

Had gister zwangerschapstest was negatief niet gek natuurlijk..
    Herkent iemand dit?

Liefs bibi

2. Alita

Alita Niet meer actief

hmmmmm hoelang ben je al bezig om zwanger te worden?

3. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

ik kan je klachten niet verklaren maar ik herken ze wel!
    Ook ik heb een opgeblazen buik, pas zelfs al een aantal kleren niet meer Ook steken in de buik, lage rugpijn. Afscheiding. Ook ben ik heel veel misselijk en gevoelige borsten. Ik ben inmiddels ook al een cupmaat groter moeten gaan dragen. Heel vervelend allemaal maar waar het vandaan komt?

Ik heb een zwangerschapstest gedaan en die was ook negatief.
    Volgende week naar de gyneacoloog omdat de bloedtest ook negatief was, alleen is dit al weer tijd geleden en omdat ik niet ongesteld ben geworden wil de dokter uitsluiten dat ik toch niet zwanger ben. Maar al die klachten zijn gewoon erg vervelend.
    Ben je pas gestopt met de pil?

Groetjes Chila

4. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben in oktober gestopt met de pil. Dus dat is nog niet zo lang geleden.
    Me cyclus was al wel weer terug naar 28 dagen.
    En die pijjn in mijn borsten is voor het eerst net als die steken in mijn onderbuik. Vorige maanden had ik alleen maar brandende tepels nu doet mijn heele borst pijn.
    Ja idd erg vervelend vooral omdat ik het niet kan verklaren.

5. elsje

elsje Actief lid

4 dec 2011
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens het begin van mijn ontpillen had ik dezelfde soort afscheiding als jij, ik omschreef het ook als jij. Echt alsof je in je broek staat te plassen. Die afscheiding is overgegaan, de pijnlijke borsten zijn minder, nu alleen na mijn ei. Ik denk dat het allemaal bij ontpillen hoort.

6. Alita

Alita Niet meer actief

dus je hebt al een ontrekkingsbloeding gehad?
    Dat is de eerste bloeding na het stoppen met de pil...

Het kan zijn dat je gewoon nu dit allemaal hebt voordat je ongi komt....ongi zonder pil kan heeeeel anders zijn dan met pil. Nu doet je lichaam het allemaal zelf en reageert gewoon anders...

7. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja ben al drie keer ongesteld geweest na de pil

8. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    En had die dingen toen dus niet haha maar ik dacht dat het dan mischien een heele laten eisprong is ofzo??

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het kan hoor! Sommige vrouwen hebben erg last ervan dat het lichaam het nu allemaal zelf moet doen..

Ik weet dit allemaal niet zo want ik werd altijd snel zwanger...

Maar ik zou nu even afwachten en uitgaan van je langste cyclus en dan pas testen...wanneer had je die 37dagen?

Deel Deze Pagina