vraagje na miskraam

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by biebietje, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. biebietje

biebietje Lid

Dec 20, 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Op 22 november mocht ik op controle en toen werd vastgesteld dat er geen hartfunctie was. Ik was toen 10 weken. Toen heb ik pilletjes moeten opsteken om miskraam op te wekken. Op 24 nov ben ik het vruchtje verloren. Twee dagen daarna mocht ik op nacontrole en was er nog een 9 milimeter aanwezig dit ging ik nog verliezen of met volgende menstruatie meekomen. De week erop ben ik dit waarschijnlijk verloren.
    Wij wilden wel vlug weer zwanger worden. Maar met ovulatietesten kon ik niet werken daar die telkens nog positief waren. Samen met huisarts besloten we om elke week bloed af te nemen om te kijken of mijn hcg zakte dit zakte heel traag. Op 17 dec stond het op 9. Ik was het moe om bloed te nemen en besloot er mee te stoppen. Op 18 dec na het "klussen zoals ze dat hier noemen" begon ik bloed te verliezen dus ik dacht dat het mijn menstruatie was. Maar de volgende dag ging dit over in bruinverlies dit duurde ook maar 1 dag.
    Op 22 dec verloor ik terug en dit was wel zoals ik anders mijn menstruatie had voor miskraam. Dit duurde een 3 tal dagen dus tot 24 dec. Nu weet ik ook niet met wat ik rekening moet houden voor mijn volgende eisprong de 17 de of de 22ste.
    Maar vandaag 28 dec ging ik naar het toilet en mijn inlegkruisje was terug met bloed.
    Ik blijf ook last hebben van pijnlijke borsten, weet met mezelf geen raad kan niets verdragen, wenen,...
    Kheb zo'n gevoel dat mijn lichaam met mij aan het rond lopen is!!
    Is dit allemaal normaal? Bloedverlies, emotioneel,...
    Met vriendelijke groeten

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je moet de 22e maar aanhouden als eerste dag laatste menstruatie.
    Dat je emotioneel bent is normaal na alles wat je hebt meegemaakt. Je cyclus is vaak in de war na een miskraam. Ik zou gewoon in de periode dat je ongeveer een eisprong verwacht om de dag of om de 2 dagen vrijen. Dan heb je een goede kans op zwangerschap en bespaar je jezelf het gedoe en de stress van testen.

Mirjam

Share This Page