Ben ik zwanger? Graag snel een reactie !!!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Deniez, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniez

Deniez Nieuw lid

11 jan 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    hallo, ik slik de pil en ben vorige week ongesteld geworden. Ik ben Zondag de pil weer gaan slikken, en tm Donderdag was ik het nog steeds. Gister (Vrijdag) Heb ik seks gehad, en kwam er na de seks nog bloed (Waarschijnlijk oud bloed.) maar toen kwam ik thuis en zag ik tot mijn verschrikking dat ik de pil innam van Donderdag. Dat betekend dus dat ik donderdag de pil ben vergeten te slikken. Is er nu een grootte kans dat ik zwanger word? Ik vergeet nooit de pil. Maar ik heb gelezen op internet dat na je stopweek de grootste risico is. Is het verstandig om de morning after pil te halen ?

Ik verwacht graag snel een antwoord. Omdat de winkels maar tm 5 uur open zijn...

x

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Als je het zekere voor het onzekere wilt nemen moet je het de rest van de maand met condoom doen

3. Deniez

Deniez Nieuw lid

11 jan 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    ja, dat was ik al van plan :) , maar zou ik nu niet zwanger kunnen zijn dan als ik hem 1 keer ben vergeten, en het meteen in de week doe na mijn menstruatie .. :( x

4. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hoe laat slik je normaal je pil en hoe laat ben je hem vrijdag gaan slikken?

De kans is klein, maar er is altijd een kans. (je hebt nog geen eisprong gehad waarschijnlijk)

Je kan een map nemen, dit is je eigen keuze en wel een aanslag op je lichaam. Verstandig om de rest van de maand met condoom te vrijen, omdat die ene keer pil vergeten er voor kan zorgen dat je wel een eisprong hebt.

5. Deniez

Deniez Nieuw lid

11 jan 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    mijn vriendin dat zwanger is wijst de map zwaar af omdat het echt troep is voor je lichaam. ik weet er alles van, heb hem al eens moeten slikken. en ik slik de pil altijd voordat ik naar bed ga.

gister nam ik hem om 12 uur. ik heb hem dus woensdagavond de laatste geslikt rond 11 uur,
    en donderdag niks en vrijdag weer om 12 uur. dat is dus meer dan 24 uur.
    :(

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Je wilt geen map en een test kan nu nog niet dus het enige is de hele maand met condoom doen en afwachten.

Ik acht de kans heel klein

7. Deniez

Deniez Nieuw lid

11 jan 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties ! Ik wacht het af x

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom wil je geen MAP als je schijnbaar niet zwanger wil zijn? Je reacties komen beetje dwingend en wanhopig over, wij kunnen er weinig van zeggen... Niemand heeft hier een glazen bol, het kan zijn dat je zwanger bent, kans is klein maar het kan.
    MAP geeft dus de meeste zekerheid dat het geen zwangerschap gaat worden...

Deel Deze Pagina